hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 34
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2019-01-03

Módosult a pótkocsikra és a pótdíjfizetésre vonatkozó szabályozás.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-07-26

Az első hat hónapban a 3,5 tonnánál nagyobb, regisztrált járművek száma 354 ezerre nőtt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-07-02

A szakember 2018. július 1-től Börzsei Tibort váltotta a tisztségben.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-03

Tíz százalékkal több, mint tavaly.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Az adatok szerint odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-10

Éves szinten 15 százalékos volt a növekedés.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-31

Tavaly 349 000-et értékesítettek az éves verzióból.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-27

Csak az útdíjfizetési szolgáltató tud teljeskörű információt nyújtani a kérdésben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-17

Az e-matricát és HU-GO viszonylati jegyet elővételben kell beszerezniük az érintetteknek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-26

Az időszakban nem fog működni az országosan egységes mobilparkolás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.