hirdetés
2018. szeptember. 26., szerda - Jusztina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 637
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Rendkívül nagy az érdeklődés a kamara ismeretterjesztő szakmai programsorozata iránt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Bár az aszály idén nem érintette súlyosan a magyar gazdákat, nem biztos, hogy ez mindig így lesz.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-18

A NAK szerint a hazai élelmiszeripar is veszíteni fog a szabadkereskedelmi megállapodással.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Hébe-hóba gerillakóstoltatásra is számíthatnak a járókelők.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-09-17

A kongresszus optimális keretet fog biztosítani az ágazati szereplők közötti tapasztalatcserére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-16

A világ akácmézének 80 százalékát hazánk termeli, de ez olyan lehetőség, amit nem használunk ki.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Az agrárminiszter szerint építési korlátokat kellene bevezetni.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-13

Rendezni kell a nyerstej árát, különben még rosszab helyzetbe kerülnek a feldolgozók. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-10

Az ország legnagyobb szántóföldi rendezvényére készül a NAK.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.