hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 390
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-22

A NAK rendszerén keresztül az egyes eladók portékájának adatait is megtekinthetik a fogyasztók.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-21

A magyar kajszi fő célpiacának Németország számít, ahova 4-6 ezer tonna mennyiséget szállítanak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Immár hét éves a rászoruló gyermekek megsegítésére létrehozott kezdeményezés.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Közelíteni kell az agrártámogatásokat kifizető hazai ügynökség és az uniós jog gyakorlatát.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-19

Az elnökség eredményesnek tartja a szakmai szervezetekkel az elmúlt 4 évben történt együttműködést.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-16

A NAK küldöttgyűlése 2017. november 3-ára tűzte ki a megyei küldöttválasztások időpontját.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-15

Hazánkban mintegy 5000 hektáron termelnek görögdinnyét, a termelők készen állnak a szezonra.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A rendezvényen a termesztés mikéntjéről is részletes tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-13

A dolgozók testi épsége különösen nagy veszélynek van kitéve az agráriumban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

Július közepéig véget sem ér.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.