hirdetés
2018. február. 21., szerda - Eleonóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 520
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Állami támogatást kaphatnak az érintett gazdák az októberi viharban megrongálódott fóliasátrak újjáépítéséhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

2018-ban Romániát köszöntötték a kiállításon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A legalább közel 10 000 m3 nagyságú éves gázfogyasztással rendelkező tagok helyzetét könnyítheti meg a kiírás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A vidék megtartó erejének növelése az együttműködés elsődleges célkitűzése.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-08

Nem támogatjuk a Latin-Amerikával tervezett uniós szabadkereskedelmet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

A kamara a Fegyver, horgászat, vadászat nemzetközi kiállítás keretében szervezi meg a kongresszust.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-07

Precíziós módszerek alkalmazásával akár 20-25 százalékkal is meg lehet növelni a hatékonyságot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A 650 fős kamarai falugazdász-hálózat a jövőben is segíti a gazdálkodókat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-02

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara hatodik központja 2018. február 2-án nyílt meg.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-01-31

Talajvizsgálati szolgáltatást nyújt tagjainak a NAK a kaposvári egyetem közreműködésével.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.