hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 601
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-13

Búzaaratás Zalában: a hektáronkénti átlaghozam 4,8 tonna.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-13

A Tesco is csatlakozik a NAK zöldség- és gyümölcsfogyasztást népszerűsítő kampányához

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-10

Idén nyolcadik évébe lépett a Magyarok Kenyere program.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

Agrárkamara: sok a kockázat az uniós költségvetés-tervezetben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-06

A jövő év elei áfacsökkentés tökéletesen kiszoríthatja őket a magyarországi üzletekből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

A NAK is részt vett a nagyszabású nemzetközi fórumon.

#7
Élelmiszer Online
2018-07-03

A Nemzeti közművek földgázszolgáltatójával szerződnek a nak tagjai.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

Pazar külsőségek között tartották meg a Kínai Agrárpromóció Konferenciát Budapesten.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Mindenképpen javítani kell az ágazat versenyképességén.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

Várhatóan hónapokon belül megjelenik az új útmutató.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.