hirdetés
2018. november. 21., szerda - Olivér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 658
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-16

Tatán folytatódott a „Legyen minden nap, mézes nap!” kampány.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-16

Négy óra alatt költhettek el 200 millió forintot agráriumfejlesztésére egyetemisták - egy versenyen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-11-15

Csak erős agráriummal alapozható meg a vidék fejlődése.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Az AM 500 milliárd forintos pályázati alapot hozhat létre az ágazati szereplők számára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

De hogy jön itt a képbe a folyékonyfa és a csirketoll?

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-14

November 20-án folytatja „Együtt az élelmiszeriparért” nevű konferenciasorozatát a NAK.

#7
Élelmiszer Online
2018-11-07

Agrárinnovációs Ifjúsági Fórum a Szent István Egyetemen.

#8
Élelmiszer Online
2018-10-31

Javítani kell a hazai búzatermesztés versenyképességét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-30

Szeszfőzéssel folytatódik a NAK pedagógiai célzatú programsorozata.

#10
Élelmiszer Online
2018-10-26

Francia példákkal ismerkedtek juhtejet és kecsketejet termelő, feldolgozó kamarai tagok.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.