hirdetés
2017. augusztus. 21., hétfő - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 419
#1
Élelmiszer Online
2017-08-21

Agrárkamara: kisebb a búzatermés a tavalyinál.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-21

Idén XXII. alkalommal állnak rajthoz a magyar borok, tájak és gasztronómia szerelmesei a rendezvény keretein belül.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-17

Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-16

A hazai nyerstej átlagár 2017. január óta a 90-92 forintos sávban stagnál, ami növeli a kivitelt.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-11

Jól képzett szakemberek nélkül nincs biztos jövő az agáriumban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Jelölő szervezetként a MAGOSZ-t és a MOSZ-t vette nyilvántartásba a testület.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-04

A piacok száma 2010 előtt 100 alatt volt, ma pedig már 280-ra rúg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-03

A meleg idő előnyére vált a gyümölcsnek.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Újonnan óriásplakátokkal és city light poszterekkel buzdít magyar termékek megvásárlására a szervezet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

A kamara a 2017. június 30-i kamarai tagjegyzék alapján összeállította a választási tagjegyzéket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.