hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 141
#1
Élelmiszer Online
2019-01-02

Az üdítőktől a kakaóporig: egy rakás élelmiszernek emelkedett az adója.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

A januártól emelkedő adóterhek miatt előrehozzák beszerzéseiket a kereskedők.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-14

Már a felújítás is engedélyköteles - több hónapot is csúszhatnak a kiskereskedelmi cégek beruházásai. 

#5
Élelmiszer Online
2018-10-11

Sokan még a hűtőjüket sem használják jól: 50 ezer forint értékű élelmiszert dob szemétbe egy átlagos család.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

Nem lesz 5 százalékos áfakulcs.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-06

A világ legnagyobb élelmiszeripari vállalata saját DNS-ükre hangolt készítményt kínál a fogyasztóknak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

Egyebek mellett az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvény is módosul.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-03

A Zwack Unicum Nyrt. bruttó árbevétele 5,976 milliárd forint volt az üzleti év első negyedévében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Drasztikusan visszaeshet a hazai gyártású gyümölcspárlatok forgalma.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.