hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 23
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#2
Élelmiszer Online
2018-07-17

Az FMCG termékek reklámfilmjei között a legnépszerűbb a sör, a „szénsavas üdítő”, majd a „puding/tejalapú desszert.”

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A hölgyek 20 százalékkal több reklámmal találkoznak a televízióban, mint a férfiak.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

Tíz perccel csökkent a tévénézéssel töltött idő napi átlaga.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben a sport, szappanopera, hírek és tehetségkutató.

#7
Élelmiszer Online
2016-07-20

Az egyéb gyógytermékek és a gépkocsik a dobogósok.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Legalábbis ezek a hirdetések érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-12

Naponta átlagosan 21 500 reklámfilmet sugároztak a Nielsen által vizsgált adókon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-20

Szeletes csokoládé, tejalapú desszert és a fogkrém. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.