hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 24
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#3
Élelmiszer Online
2018-07-17

Az FMCG termékek reklámfilmjei között a legnépszerűbb a sör, a „szénsavas üdítő”, majd a „puding/tejalapú desszert.”

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A hölgyek 20 százalékkal több reklámmal találkoznak a televízióban, mint a férfiak.

#5
Élelmiszer Online
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-09

Tíz perccel csökkent a tévénézéssel töltött idő napi átlaga.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-23

Legnépszerűbb műfajok internetes tévézésben a sport, szappanopera, hírek és tehetségkutató.

#8
Élelmiszer Online
2016-07-20

Az egyéb gyógytermékek és a gépkocsik a dobogósok.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-14

Legalábbis ezek a hirdetések érték el a legtöbb 18-49 éves nézőt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-12

Naponta átlagosan 21 500 reklámfilmet sugároztak a Nielsen által vizsgált adókon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.