hirdetés
2017. október. 22., vasárnap - Előd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 711
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

Pedig a vásárlók tekintélyes része még mindig bizalmatlan az értékesítési csatornával szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-09-20

Lidl Beszállítói Akadémia – Zsámbék, 2017. 09. 20.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Felélénkült az öblítők iránti kereslet.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

A diszkontok és a drogériák húzták a piacot.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A kategóriában a sajátmárkás termékek iránti kereslet gyakorlatilag nulla százalékos.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.