hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 744
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti - a kategóriamendzsment optimalizásálásán keresztül.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-20

Megnézzük, hogy a megvásárolni kívánt márka, hogy viszonyul a fenntarthatósághoz.  

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-19

Az alkoholmentes üdítőitalok forgalma a tavalyi év során meghaladta a 24 milliárd forintot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Édességek a polcon nagy forgalommal: az egészséges snackek hajtják a piacot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-11

Közel másfél milliárd forintot költünk éves szinten az ideális alak elérésére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-26

Tarolnak az általános- és vécétisztítók, és szeretjük az eldobható háztartási tisztítókendőket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-26

Idén a forgalom valószínűleg tartani tudja a 2017-es szintet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-21

Kétszámjegyű volt az értékbeli növekedés a tavalyi húsvéti szezonban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-19

Hogyan kell elkerülni a veszélyeket és veszteségeket a promócióknál?

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-13

Ismét erősödött a sajátmárkás termékek piaca: vezet az állateledel, az étolaj és a tejföl.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.