hirdetés
2018. augusztus. 17., péntek - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 764
#1
2018-08-29
09:00:00

Avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-15

Fél év alatt, éves szinten.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-08

21 millió eladott darabbal a kategória értékbeli éves forgalma kétszámjegyű növekedést generált.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-02

Ez 2200 hektoliter terméket jelent - tarolnak a 30-50 faktoros napozók.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-26

Az árrugalmasság segítségével a jövőre vonatkozóan tudunk döntést hozni.

#6
Élelmiszer Online
2018-07-17

Az FMCG termékek reklámfilmjei között a legnépszerűbb a sör, a „szénsavas üdítő”, majd a „puding/tejalapú desszert.”

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-11

Május és július között csúcsra jár a szőrtelenítő termékek kiskereskedelmi forgalma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

40 000 hektolitert ittunk belőle egy év alatt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-26

Évi egymilliárd forintos forgalom mellett jön fel a grillsajt is.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-20

Az hazai jegestea piacon szerzett vezető pozíciót egy fiatal magyar brand, a XIXO.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.