hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 695
#1
Élelmiszer Online
2017-06-16

A magyarországi kiskereskedelem forgalma értékben 2,8 százalékkal nőtt 2016-ban az előző évhez képest a Nielsen által mért élelmiszer- és vegyiáru-piacon.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-14

Egyre több ízesített alkoholmentes és különleges sört gurít le a magyar.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-12

A vanília-ízesítésűek a legnépszerűbbek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-18

Tavaly éves szinten óriásit nőtt az időszakhoz köthető food és non-food termékek forgalma.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-17

3,4 százalékkal nőtt a magyar kiskereskedelem forgalma 2017 első negyedévében, ezzel harmadik az európai országok között.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A sajátmárkás prémium gyümölcslevek értékbeli eladása 65%-kal nőtt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> LIDL Akadémia
2017-05-05

A Lidl Beszállítói Akadémia második „évadjának” első rendezvényét Noszvajon tartották.

#8
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-05-02

A teljes TOP50 Innovátor különkiadványunk az oldalunk fejlécében megtalálható "TOP50 Innovátor" címke alatt megtalálható.

 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Mindinkább teret nyernek a fenntarthatósági szempontok a termékek kiválasztásakor.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.