hirdetés
2017. augusztus. 21., hétfő - Sámuel, Hajna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 705
#1
Élelmiszer Online
2017-08-18

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-17

2009 óta nem voltunk ilyen optimisták a pénzügyi kilátásainkat illetően. Európában hullámzó a bizalom.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

A kategóriában a sajátmárkás termékek iránti kereslet gyakorlatilag nulla százalékos.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-31

A lakosság fele elégedetlen az egészséges termékek bolti arányával.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-25

Évek óta először tavaly nőtt Ausztriában reálértéket tekintve is az élelmiszer-kiskereskedelem forgalma; 19,9 milliárd euróra.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-24

A válaszadók többsége félrevezetésnek veszi, ha hibásan értelmeznek egy fogyasztóvédelmi szabályt.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-20

A panaszok aránya a nyugatihoz hasonló: a legtöbb gond az élelmiszerekkel és az internetes szolgáltatásokkal van.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-18

A saját márkák figyelemre méltó piaci részesedést értek el Európa legtöbb északnyugati országában.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-18

Tapasztalt munkatárssal bővült a GfK magyarországi Shopper csapata 2017 júliusában.

#10
Élelmiszer Online
2017-06-27

Stabil a napvédők forgalma, de jönnek föl a napozás utáni és önbarnító termékek is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.