hirdetés
2017. április. 30., vasárnap - Katalin, Kitti.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 687
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2017-04-25

Szárnyakat ad a komoly piaci munka.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-20

Mindinkább teret nyernek a fenntarthatósági szempontok a termékek kiválasztásakor.

#3
Élelmiszer Online
2017-04-06

A Szövetség elnöke, Sánta Sándor a tavaly év végén készített átfogó kutatás eredményeiről beszélt.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-06

Közel 4000 tonnányit vásároltunk tavaly, de 3,5 milliárd forint értékben édességekre is költöttünk.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-03

A Nielsen felmérése szerint több mint 50 tonnányi takarítószert vásároltunk az elmúlt 12 hónapban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-16

Lendületesen emelkedik a szemöldökceruzák és a pirosítók eladása.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-05

Nem lineáris megközelítések jellemzik a holnap kereskedelmét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-01

Kiskereskedelmi trendek 2025-ig.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-23

A legnagyobb arányú növekedését Törökország és Lengyelország után hazánkban mérték.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-20

A régióban, a legtöbb országban emelkedett a fogyasztói bizalom a Nielsen kutatása szerint

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.