hirdetés
2018. október. 19., péntek - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 774
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-18

Nem csoda, hiszen mostanában fog beindulni a termékcsoport igazi szezonja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-09

Hazai élelmiszer-kiskereskedelmünkben az átlagár 4,5 százalékkal emelkedett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-02

Rossmann: 25 éve hódít Magyarországon.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-21

Egészség és wellness volt az egyik fő témája a Globális FMCG csúcskonferenciának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Globális FMCG-csúcskonferencia zajlott Szingapúrban.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-06

A 4 évnél idősebb, tévés háztartásban élők egyharmada fogyaszt tévés tartalmakat az interneten.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-05

Látványos a visegrádi országok növekedésének lassulása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-29

Tarol a 300+ grammos, sonkás és szalámis fagyasztott pizza.

 

#9
2018-08-29
09:00:00

Avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-22

A személyre szabott termékek iránt egyelőre alacsony az érdeklődés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.