hirdetés
2018. november. 12., hétfő - Jónás, Renátó.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Összegzésében a 2017-es hazai és külföldi trendeket egyaránt górcső alá vette az AKI.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-07-09

A gyorsan változó adózási környezet kihívást jelent a nagyvállalatok számára.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Magyarországon évente közel 300 milliárd forint veszteséget okoz a tevékenység.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-01

Magyar felelőse lett a KKV témának az OECD-ben.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-21

A 2010-es 29 milliárddal szemben jövőre már 79 milliárd forint használható fel gyermekétkeztetésre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-28

OECD-jelentés: a világgazdaság folyamatosan bővül, de a beruházási ráta túl gyenge.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

A tavalyi és a hamarosan végződő 2017-es üzleti évükről december 31-ig mindenképpen nyilatkozniuk kell.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Grimm Krisztina pályafutása 2000-ben kezdődött meg a hivatalban.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-02

Tavaly több mint 10 milliárd euró volt a külkereskedelmi mérleg aktívuma.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Lassuló keresletet valószínűsít az OECD és a FAO.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.