hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 41
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-01

Román Józsefné, Irma néni lett Magyarország legkedvesebb konyhás nénije az OGYÉI-pályázaton.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A kilencedik Happy-héten a cukros üdítők káros hatásaira is felhívja a figyelmet az OÉGYI.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az OGYÉI a diétás közétkeztetők idei legjobbjait szintén megpróbálja felkutatni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

A razziasorozat során 123 országban 12,8 milliárd forint értékben, 25 millió hamis tablettát foglaltak le a hatóságok.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-18

Egészséges, változatos és finom iskolai uzsonnya és tízórai recepteket várnak.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-18

A most meghirdetett tanfolyam a közétkeztetésre vonatkozó rendelet gyakorlati alkalmazásában segít.

#10
Élelmiszer Online
2017-07-10

A gyógyszerek tárolása a nyári meleg hónapokban fokozott körültekintést igényel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.