hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online >> karrier
2018-10-11

Az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézet főigazgatója dr. Szentiványi Mátyás lett.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

Az elmúlt három évben csökkent a közétkeztetésben kínált ételek só- és cukortartalma.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Kétséges a gyógyszer biztonságos alkalmazhatósága.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-04

Elkészítette az Országos Iskolai Menzakörkép 2017-es tanulmányt az OGYÉI.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Brandet épít a Napra Forgó Kft.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-29

A szeptemberben kezdődő közvéleménykutatásban 149 település kiválasztott lakosai fognak részt venni.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-01

Román Józsefné, Irma néni lett Magyarország legkedvesebb konyhás nénije az OGYÉI-pályázaton.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-14

A kilencedik Happy-héten a cukros üdítők káros hatásaira is felhívja a figyelmet az OÉGYI.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-09

Az OGYÉI a diétás közétkeztetők idei legjobbjait szintén megpróbálja felkutatni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.