hirdetés
2017. július. 29., szombat - Márta, Flóra.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Élelmiszer Online
2017-07-10

A gyógyszerek tárolása a nyári meleg hónapokban fokozott körültekintést igényel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Közel kétszáz intézmény vett részt a projektben.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-07

Mi mindent vizsgálnak a független laboratóriumok, és hogyan érdemes eljárniuk a felelős gyártóknak. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Korra és nemre való tekintet nélkül egyre többen vásárolnak és használnak étrend-kiegészítőt.

#5
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az OGYÉI figyeli a készleteket, és akadozó ellátás esetén azonnal jelez a gyógyszertárak vezetőinek.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-27

Tovább erősödik az élelmiszer-biztonság és a táplálkozás-egészségügy intézményes kapcsolata.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-09

A Fiatal Családosok Klubjának vezetője kikelt a tanintézmények büféinek repertoárja ellen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-24

Lakossági bejelentés alapján indítottak vizsgálatot a bakonyszombathelyi patikában.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-20

Többek között fokozott egészségügyi veszélyhelyzet kockázatát idézték elő.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Bár a termék kiváló tápanyagforrás, mértéktelen fogyasztása egészségügyi károkat okozhat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.