hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 38
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-27

Csak kevés ország lesz képes ellenszegülni az aggasztó tendenciának. (Frissített)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-13

 A rendezvény célja, hogy segítenek a korszerű táplálkozás-egészségügyi ismeretek elsajátításában.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-27

A razziasorozat során 123 országban 12,8 milliárd forint értékben, 25 millió hamis tablettát foglaltak le a hatóságok.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-18

Egészséges, változatos és finom iskolai uzsonnya és tízórai recepteket várnak.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-18

A most meghirdetett tanfolyam a közétkeztetésre vonatkozó rendelet gyakorlati alkalmazásában segít.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-10

A gyógyszerek tárolása a nyári meleg hónapokban fokozott körültekintést igényel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

Közel kétszáz intézmény vett részt a projektben.

#9
Élelmiszer Online
2017-06-07

Mi mindent vizsgálnak a független laboratóriumok, és hogyan érdemes eljárniuk a felelős gyártóknak. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Korra és nemre való tekintet nélkül egyre többen vásárolnak és használnak étrend-kiegészítőt.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.