hirdetés
2018. február. 20., kedd - Aladár, Álmos.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az (AMC) első alkalommal vett részt közösségi standdal a 22. Milánói Nemzetközi Kézműves Kiállítás és Vásáron.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Az Auchan áruház látja vendégül a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács interaktív kamionját december 9-én.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Kiterjesztése még szorosabbá fűzi a kül- és belföldi magyar termelők közötti kapcsolatot.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-28

A kamion a OMÉK-ot követően áruházakat, fesztiválokat, illetve általános iskolákat látogat meg.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-27

Több mint egy tonna élelmiszer gyűlt össze jótékony célra az OMÉK-on.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-25

A pályázók kiállítással kapcsolatos marketing tevékenységét díjazta a Magyar Marketing Szövetség.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Csak tudni kell bánni vele.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Sikerrel zárult a magyar mezőgazdaság legnagyobb hazai rendezvénye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.