hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 103
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az OMÉK kiállítói versenghetnek az elismerésért.

#2
Élelmiszer Online
2017-05-04

A HUNGEXPO G pavilonjának területén alakítják ki a biopiaccal körülölelt bioszigetet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-04

Új, különleges felhívásra jelentkezhetnek termékeikkel a 2017-es OMÉK résztvevői.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-03

A teljes keretösszeg 90 millió forint.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-26

A legjobbnak ítélt italok a Pálinkakiválóságok könyvébe is bekerülnek.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-04

Nagy hangsúlyt fektetnek az általános, középiskolás, és felsőoktatásban tanulók megnyerésére.

#7
Élelmiszer Online
2017-04-03

Hazánk különböző területeiről érkező sonka, kolbász, torma, mustár, savanyúság sem maradhat ki.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-30

Aki területet bérelne, annak érdemes mihamarább kitölteni a jelentkezési lapot.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-07

Az élelmiszer-kivitel lehetőségeiről tárgyalt Tokióban az agrárgazdaságért felelős államtitkár.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-02-14

A magyar élelmiszeripari export bővítéséről és japán autóipari beruházásokról tárgyalt Japánban Szijjártó Péter

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.