hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 150
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Már csak a torna európai fordulóján kell tanúbizonyságot tennie kvalitásairól a péksütemény-különlegességnek.

#2
Élelmiszer Online
2018-04-10

Április 30-ig lehet jelentkezni az Ecotrophelia Magyarország élelmiszer hallgatói versenyre.

#3
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-20

A Tesco ismét elnyerte a Magyar Adományozói Fórum által odaítélt védjegyet.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Az (AMC) első alkalommal vett részt közösségi standdal a 22. Milánói Nemzetközi Kézműves Kiállítás és Vásáron.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

Az Auchan áruház látja vendégül a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács interaktív kamionját december 9-én.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

Kiterjesztése még szorosabbá fűzi a kül- és belföldi magyar termelők közötti kapcsolatot.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-22

Tanulságos agrármarketing-konferenciát tartott közösen az AMC és az Agroinform.hu.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-12

A bárány iránti keresletcsökkenést kompenzálta az arab országokba irányuló kivitel.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-28

A kamion a OMÉK-ot követően áruházakat, fesztiválokat, illetve általános iskolákat látogat meg.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.