hirdetés
2017. július. 23., vasárnap - Lenke.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 111
#1
Élelmiszer Online
2017-07-21

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-04

A Szakmai Napon jeles szakértők elemzik az agrárium és élelmiszergazdaság üzleti kockázatait és lehetőségeit.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Ezért is lett az idei OMÉK díszvendége.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A delegáció tagjai részleteiben is meg kívánnak ismerkedni az AMC működésével.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A nevezők termékeinek kereskedelmi potenciálja fontos szempont az elbírálásnál.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

A NÉBIH az élelmiszer-felesleg csökkentésére irányuló jó gyakorlatokat jutalmazza az elismeréssel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-31

Az AMC az együttműködő partnerek kérésére hosszabbítja meg a határidőt.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Az OMÉK kiállítói versenghetnek az elismerésért.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-04

A HUNGEXPO G pavilonjának területén alakítják ki a biopiaccal körülölelt bioszigetet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.