hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 66
#1
Élelmiszer Online
2017-09-13

Jelentős hálózatfejlesztéssel az OMV Hungária Kft. Magyarországon 186 tagúra bővült.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-10

2 hónap + több mint 12 millió megvásárolt rágó = 11 913 070 forint az SOS Gyermekfalvaknak.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-06

Országszerte már 67 OMV benzinkúton működik éjjel-nappali SPAR express üzlet, ahol kényelmesen és gyorsan intézhetik az autósok bevásárlásaikat és tankolásait egyszerre a hét minden napján. (x)

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Ezt jelentette be Semjén Zsolt a 24. FeHoVa kiállítás megnyitóján.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A cég egyébként is szívesen támogatja a társadalmi célú kezdeményezéseket, intézményeket és rendezvényeket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-10

A tartós hideget a megszokottnál is nehezebb átvészelnie az állatvilágnak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A REGIO JÁTÉK üzletei, a Katedra nyelviskolák és a Kärcher üzletei csatlakoztak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

A SPAR és INTERSPAR áruházakban nemcsak készpénzzel, hanem SuperShop-pontokkal is fizethetünk értük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-08

Ár tekintetében több helyen már a hagyományos szupermarketekkel is versenyképesek az üzletek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-25

Az OMV kávézóiba betérő vendégek ötöde preferálja a kapucsínót.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.