hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 67
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-10

Az utolsó negyedévében megépülnek az ALDI első magyarországi diszkont üzemanyagtöltő állomásai.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-13

Jelentős hálózatfejlesztéssel az OMV Hungária Kft. Magyarországon 186 tagúra bővült.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-10

2 hónap + több mint 12 millió megvásárolt rágó = 11 913 070 forint az SOS Gyermekfalvaknak.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-06

Országszerte már 67 OMV benzinkúton működik éjjel-nappali SPAR express üzlet, ahol kényelmesen és gyorsan intézhetik az autósok bevásárlásaikat és tankolásait egyszerre a hét minden napján. (x)

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-09

Ezt jelentette be Semjén Zsolt a 24. FeHoVa kiállítás megnyitóján.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-13

A cég egyébként is szívesen támogatja a társadalmi célú kezdeményezéseket, intézményeket és rendezvényeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-10

A tartós hideget a megszokottnál is nehezebb átvészelnie az állatvilágnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-03

A REGIO JÁTÉK üzletei, a Katedra nyelviskolák és a Kärcher üzletei csatlakoztak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-01

A SPAR és INTERSPAR áruházakban nemcsak készpénzzel, hanem SuperShop-pontokkal is fizethetünk értük.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-08

Ár tekintetében több helyen már a hagyományos szupermarketekkel is versenyképesek az üzletek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.