hirdetés
2018. december. 15., szombat - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 82
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-12

A Fairtrade termékek kereskedelme világviszonylatban meghaladta a 8,4 milliárd eurós értéket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

Retró zamatok és karácsonyi ízélmények határozzák meg a kollekciót.

#3
Élelmiszer Online
2018-11-28

Sok pénz gyűlt össze az Orbit Gyermekmosoly kampányának ideje alatt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-08

A Tudatos Vásárlók Egyesülete a lengyel, cseh és szlovák partnereivel regionális Fairtrade projektet indított.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

Az egyedi kialakítású bögre nem csupán a környezetet óvja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-10-08

Interjú Heiszler Gabriellával, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatójával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-03

A Spar franchise hálózatához az elmúlt egy évben 25 eladóhely csatlakozott.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

A szösszenet annak apropóján készült, hogy a márka idén is támogatja az SOS Gyermekfalvakat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-05-24

Az ALDI 3 magyarországi üzletének parkolójában mostantól diszkont automata üzemanyagtöltő állomások üzemelnek.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.