hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 21
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-04

A látogatók 7,5 millió litert fogyasztottak el a népszerű italból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Két nap alatt több mint hatszázezren látogattak el a sörrajongók népünnepélyére.

#3
Élelmiszer Online
2017-03-27

2016-ban összesen 6,7 millió hektoliter sört értékesített a négy vezető hazai sörgyártó.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-04

A júliusi müncheni ámokfutásnak, valamint a rossz időnek tulajdonítható a visszaesés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-18

3 liternél nagyobb térfogatú táskát például tilos bevinni a népünnepélyre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-14

Az Oktoberfest idén is ellátogat a magyar fővárosba.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-10-12

Tavalyhoz képest 400 ezerrel megcsappant a látogatók száma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-23

A német mintára rendezett esemény idei díszvendége Csehország lesz.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-10-24

Nem a részegség miatt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2014-09-16

Új helyszínre költözik a budapesti fesztivál. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.