hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 872
#1
Élelmiszer Online
2018-12-10

FAO: tovább mérséklődtek az élelmiszerárak novemberben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-10

Az ajándékbeszerzés a magyarok számára különösen nagy kihívást jelent.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-30

Paul Polman 10 évig vezette az egyik legnagyobb fmcg-vállalatot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Csehország, Magyarország és Litvánia kivételével, továbbra is a tévékhez folyik be a legtöbb reklámbevétel.

#6
Élelmiszer Online
2018-10-31

Javítani kell a hazai búzatermesztés versenyképességét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Nem számíthat semmi jóra az uniós sertéspiac.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Az Oroszország elleni szankcióknak szavaztak meg plusz fél évet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.