hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 866
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-10-11

Oroszország hazánk egyik legfontosabb stratégiai partnere a mezőgazdaság területén.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-18

Nem számíthat semmi jóra az uniós sertéspiac.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-14

Az Oroszország elleni szankcióknak szavaztak meg plusz fél évet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-12

A világ fele külföldről is vásárol az Interneten, a magyar webshopok viszont nincsenek a legnépszerűbb célpontok élmezőnyében.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Interjú Schobert Norberttel, az Update Low Carb Zrt. tulajdonosával.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-10

A gyümölcs betakarított mennyisége globálisan éppenséggel növekvő tendenciát mutat.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-27

Az eddiginél kisebb számú exportfejlesztési ügynökségek váltják fel a jelenlegi kirendeltségeket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-25

Oroszország biotermelőként készül pozicionálni magát.

#9
Élelmiszer Online
2018-07-20

Putyin meghosszabbította a nyugati élelmiszerekre vonatkozó beviteli tilalomról szóló határozatot. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-19

A FAO szakértői idén is számba vették az élelmiszerláncból fakadó várható kockázatokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.