hirdetés
2017. augusztus. 17., csütörtök - Jácint.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 69
#1
Élelmiszer Online
2017-08-16

Megújult programokkal, Szakmai Nappal várja látogatóit a 78. OMÉK.(x)

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

A legtöbbjük óriási lehetőségként tekint az ország legnagyobb agrár- és élelmiszergazdasági seregszemléjére.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Három kategóriában, összesen 90 millió forintos forrásra pályázhattak az események szervezői.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-04

A 78. OMÉK-on most először képeken elevenednek meg a hazai agrárium mindennapjai.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-12

A beérkezett pályázatokat július végéig bírálják el.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-20

Ezért is lett az idei OMÉK díszvendége.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-15

A delegáció tagjai részleteiben is meg kívánnak ismerkedni az AMC működésével.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-09

A nevezők termékeinek kereskedelmi potenciálja fontos szempont az elbírálásnál.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

A NÉBIH az élelmiszer-felesleg csökkentésére irányuló jó gyakorlatokat jutalmazza az elismeréssel.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-29

Hamarosan önálló oltalmat élvez a Vasi vadkörte és a Nagykörűi Cseresznyepálinka.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.