hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 84
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-26

Drasztikusan visszaeshet a hazai gyártású gyümölcspárlatok forgalma.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-13

A belföldi fogyasztás drasztikusan visszaesett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

Folynak a tárgyalások a NETA-ról, úgy tűnik a legfonotosabb célt sikerült elérni.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-02

Jövőre hétszáz forinttal emelkedne minden ötven százalékfokos pálinka fél literjének ára.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-29

Az Országos Pálinka- és Törkölypálinka versenyen nyert a Brill Pálinkaház itala.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-28

A Pálinka Országkóstolót harmadik alkalommal rendezték meg.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-28

Az Európai Bizottság több alkalommal is megfogalmazott kritikája miatt kerülhet sor az intézkedésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-22

Sajnos egyelőre titok fedi, hogy a szakértők szerint melyik az.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-20

A NAK elnöke szerint, ha a jelenlegi fogyasztási trend folytatódik, az ágazat szép jövő előtt áll.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-24

Május 28-án kezdődik rendezik meg hazánk legrangosabb pálinkaversenye.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.