hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 87
#1
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A játékot kommunikációs kampány is támogatja.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Mostantól teljesen megújul a Pöttyös GURU, plusz két új ízváltozat is érkezik belőle a boltokba.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A Pöttyös Tejsütit fejlesztették tovább.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Az ideiglenesen megváltozott külcsín mellett még kérdések is megjelennek az édességeken.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-13

A Pöttyös közösség az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül egyet visszahozhat ősszel.

#8
Élelmiszer Online
2017-08-17

Szent István-nap alkalmából bemutatják a Kárpát-medencei tájegységek és nemzetiségek gasztrokultúráját.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-14

Nem igaz, hogy nincs egyszerre finom és egészséges édesség!

#10
Élelmiszer Online
2017-08-11

Csak így lehetett megállapítani, hogy tényleg cukormentes-e a torta.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.