hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 90
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-19

A Pöttyös a hajdani TNT tagjának bevonásával kezdte meg egyik különleges termékének népszerűsítését.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-17

Szeptembertől boltokban a gesztenyés Pöttyös.

#4
Élelmiszer Online
2018-06-14

A legnagyobb kihívást az volt, hogy oda kellett adnunk dédelgetett márkánkat, elengedve az ellenőrzést felette.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-08

A játékot kommunikációs kampány is támogatja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-02

Mostantól teljesen megújul a Pöttyös GURU, plusz két új ízváltozat is érkezik belőle a boltokba.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-02

A Pöttyös Tejsütit fejlesztették tovább.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Az ideiglenesen megváltozott külcsín mellett még kérdések is megjelennek az édességeken.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

A cég már a következő fél évtized fejlesztési tervein dolgozik Mátészalkán.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-09-13

A Pöttyös közösség az elmúlt évek népszerű Túró Rudi ízei közül egyet visszahozhat ősszel.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.