hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1980
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-20

Kiadványban örökítették meg az eddigi 33 verseny HUNGAROPACK díjazott pályázóit, nevezéseit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A lakosság több mint kétharmada a javasoltnál kevesebbet fogyaszt az elemből.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

Ehhez persze mindenekelőtt be kell nyújtaniuk rá az igényüket a Magyar Államkincstárnál.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-17

Emil karakterének megalkotásakor Rejtő hőseitől Willie Wonkáig sok inspirációt felhasználtak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A hazai termelés 40 százalékát a Kalocsai tartja a kezében.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-17

A cukorrépa-termelés csak állami támogatás mellett lehet jövedelmező üzlet.

#7
Élelmiszer Online
2017-10-16

Több, mint 120 partner tekintett be az öntapadó címkék, hajtogatott karton- és hullámkarton dobozok gyártásába.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Kerekasztal mellett a versenyhatóságok vezetői, tanácsadók, ügyvédek és a tudományos élet meghatározó szereplői.

#9
Élelmiszer Online
2017-10-16

A HVG-től érkezik a PPH Media új tartalomfejlesztési vezetője.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Ingyenesen letölthető az Influencer Magazin. Az influencerek csak 14 százaléka jelöli a termékmegjelenítést.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.