hirdetés
2017. december. 11., hétfő - Árpád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2015
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-11

A 10. Gyulai Méz- és Mézeskalács Fesztiválon szombaton hirdették ki az eredményeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Persze csak az eredeti, olasz. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

Meg is kapta az oltalom alatt álló földrajzi jelzést a különlegesség.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A Jótékonysági Receptműhely karitatív akció keretében buzdítja süteménysütésre a lakosságot.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-05

A növénytermesztés és a feldolgozóipar fejlesztése is rejt lehetőségeket.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-04

Annyit ivott, hogy amikor ráleltek, szegény azt se tudta már, hogy fiú-e vagy lány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-12-01

Nem kell a borászoknak decemberi készletjelentést készíteniük a jövőben.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-30

Fontos feladat a kkv-k külpiaci szerepvállalásának erősítése a közeljövőben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-30

1,5 milliárd forintos beruházás keretében több, korszerű berendezéssel bővült a géppark.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.