hirdetés
2019. január. 16., szerda - Gusztáv.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2220
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A Ceva-Phylaxia Oltóanyagtermelő Zrt. egy kutatási és fejlesztési központot is létesíteni fog a helyszínen.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A zöldségféle kilója elérte az ezerkétszáz–ezerháromszáz forintot a kofáknál.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-10

Összefoglaló.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-07

Két nap alatt elbírálják a 45 millió alatti hitelkérelmeket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A szakácsok vízkeresztkor 350 szegény embernek készítettek ebédet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Többek között az egyetemen elsajátítható tudásanyag is folyamatosan bővül.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-21

Az egyszer használatosakat nagy valószínűséggel igen.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-12-18

A hazai webshopok éves forgalmuk 35-37 százalékát realizálhatják a karácsonyi időszakban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

Gulyás János hat év után Urbán Zsoltot váltja az a poszton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.