hirdetés
2018. február. 23., péntek - Alfréd.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2046
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

Idén három kategóriában díjazták a legtehetségesebbeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-22

A rendezvény vacsoráján a diplomáciai élet szereplői mellett természetesen a magyar borászok is megjelennek.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-19

Egyéves kampány indul a tokaji borkülönlegesség tengerentúli népszerűsítésére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-15

A bevezetése jelentős kihívások elé állítja a vállalkozókat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-12

A mangalicaágazat átlagos éves árbevétele 11-12 milliárd forint, ebből a termelőké 4,0-4,5 milliárd forint.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Többek között a mézhamisítókkal szembeni szigorú hatósági fellépés fontosságát emeli ki a dokumentum.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-09

Az FM államtitkára elismerő szavakkal illette a kormány ágazati intézkedéseit.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

Emellett folytatódnak a vízgazdálkodási együttműködések is a két ország között.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.