hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2104
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sorra bezártak az ammóniagyárak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-18

A gyümölcs főfajtáinak együttérése jelentős mennyiségi torlódást okozhat a piacon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

A reklámfilm egy hétköznapi, unatkozós szituációval indít.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-15

Sorozatban 3. éve díjazták a Marsot a rangos európai díjátadón.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

Az áprilisi hőhullám jelentősen megviselte a táblákat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-12

Már csak a torna európai fordulóján kell tanúbizonyságot tennie kvalitásairól a péksütemény-különlegességnek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-11

Aktuális kérdések, ahogyan a vezérek látják.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-07

Exkluzív interjú Sánta Sándorral, a Chocco Garden Kft. tulajdonos-ügyvezetőjével.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-05

Elemzők: a lakossági fogyasztás tartósan a gazdasági növekedés húzóereje marad.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ez itt a kérdés. Közös nyári promóciót indít a Coca-Cola és a Sziget Kft.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.