hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 2074
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Cikkünk a növekedés esetleges akadályait és leküzdésük módszereit ismerteti - a kategóriamendzsment optimalizásálásán keresztül.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-23

Egy 12 palack ötputtonyos borból álló tétel 1,7 millió forintért talált gazdára a Nagy Tokaji Borárverésen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> innováció
2018-04-20

Egyre inkább megkerülhetetlen a robotika a feldolgozóiparban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-17

Egy szereplő hat alteregója jelenik meg a filmben.

#5
Élelmiszer Online
2018-04-17

2 nap, 29 nő, 130 pálinka, 9 aranyérem – számokban az első Balaton Open eredménye.

#6
Élelmiszer Online
2018-04-13

A vizsgálatoknak nagy szerepe van a gombás megbetegedések okainak megértésében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-13

A szántóföldi növénytermesztési osztály gazdagodott a részleggel.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-09

Az italgyártó ágazatnak is jókora gyomrost vihet be az elterjedésük.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Főétkezésenként akár száznál is többet lenyelhetünk belőlük.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

A világpiaci nyersanyagár-emelkedés előbb-utóbb várhatóan megteszi a hatását.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.