hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 677
#1
Élelmiszer Online
2017-08-17

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal az EU LIFE pályázatának támogatásával megvalósuló Maradék nélkül elnevezésű programja 2016 júliusában indult. A programról Dr. Kasza Gyulával, a Nébih Maradék nélkül program vezetőjével beszélgettünk.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-15

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elkészítette a 2017. évi szüretre vonatkozó szőlőár-prognózisát.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-15

Kistelepülések egyedi szennyvízkezelése valósulhat meg uniós forrásból.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-10

Szeptembertől 1600 wattnál nagyobb teljesítményfelvételű porszívót nem lehet forgalomba hozni az unióban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-09

Borbás Marcsi is csatlakozott a „reklámhadjárathoz”.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-02

A sokáig egyeduralkodó nagy sörgyárak mellett az utóbbi években számos kézműves és gerillafőzde jelent meg a sörpiacon.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-28

A keretösszeg emelése célja, hogy az ágazat szereplői nagyobb arányban részesedjenek a forrásokból.

#8
Élelmiszer Online
2017-07-26

Kicserélt áruk, rosszul lemért zöldségek, téves címre szállítás - íme a Pénzcentrum online bevásárlás tesztje.

#9
Élelmiszer Online
2017-07-26

A citrus, fenyő, áfonya, feketeribizli, zöld levél és kerti gyümölcsök aromái fedezhetőek fel benne.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-24

Az esemény fórum a mostanában egyre jelentősebbé váló kockázatmenedzsment megismerésére.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.