hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 747
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-05

71 esetben indított hatósági eljárást a zöldség- és gyümölcskereskedőkkel szemben.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Megéri McDonald’s-beszállítóvá válni, mert az étteremlánc hosszú távon is stabil, kiszámítható partner.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-03

Az egészséges és fenntartható élelmiszerrendszerek bevált rutinjait próbálja összegyűjteni az Európai Unió.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-29

Épphogy lecsengett a GDPR-láz, a vállalkozásoknak újabb kihívásokkal kell szembenézniük.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-26

Az élelmiszer-biztonságra és a digitalizációra például kiemelt hangsúlyt helyez az újonnan kidolgozott stratégia.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Oroszországból tilos az állati eredetű termékek behozatala.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Sikértartalom tekintetében megnyugtató eredménnyel zárult az ellenőrzés.

#8
Élelmiszer Online
2018-06-15

„Kapj rá!” a halra a Generali Gyerekszigeten is.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-12

A Majomkenyér tesztjén mentes és nem-mentes termékeket hasonlítottak össze.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-04

Az európai bizottság közzétette a 2020 utáni közös agrárpolitikát meghatározó rendelettervezeteket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.