hirdetés
2017. október. 21., szombat - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 691
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A lakosság több mint kétharmada a javasoltnál kevesebbet fogyaszt az elemből.

#2
Élelmiszer Online
2017-10-10

Az együttműködési fórum tagjai a teljes élelmiszerlánc-biztonság területén fejtik ki tevékenységüket.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-06

Úgy látszik, nincs szíve az amerikai Élelmiszer- és Gyógyszerellenőrzési Hivatalnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-10-05

2018. január 1-jétől ismét módosul a környezetvédelmi termékdíjról szóló törvény.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-29

Lassabb ütemű az FMCG termékek online értékesítési forgalomnövekedése.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-13

A bejelntési kötelezttség legnagyobb motivációját a helyi iparűzési adó alóli mentesség jelentheti.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-12

Leginkább a vízből képződő aeroszollal, például zuhanyzás közben fertőz.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-01

Egy hét és minden szilvás lesz Szarvason: 3 napos jubileumi ünnepre készül a szarvasi szilva fesztivál.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-01

A búza ára továbbra is hullámzóan alakul, de az elrejelzések alapján akár rekordkészletek is felhalmozódhatnak belőle.

#10
Élelmiszer Online
2017-08-29

Hogyan vizsgálják a tojásbotrány legfőbb gyanúsítottját? Sci-fibe illik a módszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.