hirdetés
2018. február. 19., hétfő - Zsuzsanna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 716
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-16

Glutént találtak a gluténmentesnek feltüntetett termékben.

#2
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-01

Az ébren töltött órák zömét tartalomfogyasztással töltik.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-31

A megvizsgált termékek mindegyikét emberi fogyasztásra alkalmasnak minősítette.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-01-29

Az Élelmiszer szaklap idén negyedszer hirdeti meg Az Év Boltja versenyét.

#6
Élelmiszer Online
2018-01-29

Hatalmas a kereslet, soha ennyi területet nem adtak bérbe.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-26

Párizsikat ellenőrzött legújabb Szupermenta tesztjében a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-25

A cégek tömeges átminősítése miatt jelentős könnyítéssel számolhat a KKV-szektor.

#9
Élelmiszer Online
2018-01-22

A márkákhoz társított üzenetek befolyásolják a fogyasztó ízélményét. Dr. Forgács Attila gasztropszichológus rovata.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Itthon az ital évente elfogyasztott mennyisége az életkor előrehaladtával rohamosan csökken.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.