hirdetés
2017. december. 12., kedd - Gabriella.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 699
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

A brit főváros polgármestere megtiltja iskolák környékén az új „junk-food” étkezdék létesítését. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

Szakemberek mutatták be cégeknek a generációváltáshoz kapcsolódó kihívásokat Sáregresen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-14

A Starschema Kft. technológiája megkönnyíti az ENSZ által begyűjtött adatözön feldolgozását.

#4
Élelmiszer Online
2017-11-08

Az idei manus-díjra összesen 541 pályaművel neveztek, amelyek között ott volt a FitoStinger drón is.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

A felnőtt lakosság után a 6-17 éves korosztály számára is új hazai táplálkozási ajánlást adott ki az MDOSZ.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

A GyártásTrend magazin keresi 2017 legjobb ipari innovációit. Idén is várunk minden olyan pályázati anyagot, amely értékteremtést tükröz az ipar területén! A legjobbakat Top 30 innováció című különkiadványunkban mutatjuk be.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-02

Az élelmiszerek online forgalma fél évtizeden belül a hagyományos bolti eladások fölé kerekedhet.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A lakosság több mint kétharmada a javasoltnál kevesebbet fogyaszt az elemből.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-10

Az együttműködési fórum tagjai a teljes élelmiszerlánc-biztonság területén fejtik ki tevékenységüket.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.