hirdetés
2017. július. 22., szombat - Magdolna.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 13
#1
Élelmiszer Online
2017-07-03

Szigeti Péter, az Élelmiszert is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője október 4-től lesz a lap vezetője.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-12

A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az éttermi és a szállodai vendéglátás arculatának, megjelenésének fontosságára. 

#3
Élelmiszer Online
2017-05-30

Június 2-ig még van lehetőség leadni a pályázatokat.

#4
Élelmiszer Online
2017-05-22

A csomagolásdizájn-versenyünkre május 26-ig lehet nevezni.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-14

A PPH Media megtartotta évindító partiját.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-24

A Találd ki magad! rendezvényen mutatták be az Élelmiszer szaklap TOP 50 innovátor kiadványát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-02

PPH Media néven folytatja az egyik legnagyobb hazai szakmai kiadó.

#9
Élelmiszer Online
2016-09-14

Szeptember 16-ig lehet jelentkezni.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-13

Román Balázs távozik, Pál Zsombor érkezik testvérlapunkhoz..

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.