hirdetés
2018. szeptember. 24., hétfő - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 28
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A hazai vállalat működése semmilyen formában nem változik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-19

A sajtok új csomagolásaival már az üzletekben is találkozhatunk.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

Gábor Andreát cégen belülről nevezték ki.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-12

Online és mozikban lesznek láthatók a kisfilmek.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Limitált kiadású a burger és vicces a neve.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-16

A Havas három szpotot készített a kampányhoz.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> Kollaboratív­ marketing
2016-11-29

A kollaboratív marketing az egyik legjobb tulajdonságát mutatta meg a Medve ementáli sajtos szendvicskrém kampányában, amikor a fogyasztóival való párbeszédre ösztönözte a márkát. (x)

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-11

A dél-amerikai országba tíz hazai cég számára vált lehetővé a kivitel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> top50
2016-02-05

Ismerje meg a Friesland Campina Zrt. vezérigazgatóját!

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-02

Sikerült alternatív külpiacokat találni az élelmiszerexport számára.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.