hirdetés
2017. május. 28., vasárnap - Emil, Csanád.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 157
#1
Élelmiszer Online
2017-05-19

Akkezdetphiai frontembere, Saiid megtartotta élete első lakáskoncertjét is BL döntő felé vezető úton.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-12

Meglepetést mindenesetre már szerzett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-10

A játékban a hús-vér főhős csak a focirajongók által összeállított útvonalon juthat el Cardiffba.

#4
Élelmiszer Online
2017-04-07

Amelyikben a tüntetők annak örülnek, hogy a rendőr Pepsit iszik.

#5
Élelmiszer Online
2017-03-27

A cég megalkotta a gyömbéres kólát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-09

Erről írt egy posztot a Reklámtörténet blog.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-18

A Fülöp-szigeteken indított promóció akkora botrányba fulladt, hogy a végén féltucat ember halt meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-21

A szlogen: "Az élmény egy pillanat. Éld újra!"

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

A cél eléréséhez még hosszú évek munkájára lesz szükség.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-01

A harmadik negyedévben négyszer annyi profitot termelt, mint 2015 hasonló időszakában.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.