hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 166
#1
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-18

A következő fél évtizedben vélhetőleg kiegyensúlyozott emelkedés fogja jellemezni az ágazatot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-23

A kommunikációs ügynökség célja, hogy így még több területen nyújthasson egyedi megoldásokat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Palkó András és Eszéki Zoltán is a vállalaton belülről érkezett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-18

A húsokat kiváltó, proteinben gazdag élelmiszerek piaca rendületlenül színesedik.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#7
Élelmiszer Online
2017-07-19

Amik érdekesek, meglepőek, vagy egyszerűen csak jók voltak.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-26

A legjobb mixerek által kifejlesztett termék palackjaiban közel 20 millió szénsavbuborék található.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-29

Szurkolócsipsznek pozicionálják idén a márkát.

#10
Élelmiszer Online
2017-05-19

Akkezdetphiai frontembere, Saiid megtartotta élete első lakáskoncertjét is BL döntő felé vezető úton.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.