hirdetés
2019. január. 18., péntek - Piroska.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 180
#1
Élelmiszer Online
2019-01-10

Hét év után vált, és kap új szlogent a Pepsi. Dél-Amerikában és Kelet-Európában vezetik be először az új elemeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-09

Többek között a Szörnyecskék előtt is tiszteleg a vállalat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-12

Miről beszélnek az online közösségi térben a férfiak és miről a nők? Melyek a legemlegetettebb italmárkák? Mesélnek az adatok és a SentiOne.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

Minden körülmény adott, hogy szupergabonává minősítsék.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-10

Feltéve, hogy tápláló, természetes eredetű és fenntartható gyártású élelmiszereket kívánnak előállítani.

#7
Élelmiszer Online
2018-08-23

Bruszt Lászlót bízták meg a Prymat Csoporthoz tartozó Lacikonyha Magyarország irányításával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-05

A Liverpool játékosa. 12 év után először ismét magyar futballistával dolgozik együtt a Pepsi.

#10
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.