hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 243
#1
Élelmiszer Online
2017-09-13

Jelentős hálózatfejlesztéssel az OMV Hungária Kft. Magyarországon 186 tagúra bővült.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-11

Közös, uniós támogatással támogatott kutatás-fejlesztési projektet indít a Pick és az SZTE.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-31

Öldöklő árversenytől és a kiskereskedelem gyökeres átalakulásától tartanak.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-22

Ágazatunk az elmúlt évtizedek legnagyobb szakítópróbája előtt áll. Tudósítás a globális FMCG-csúcskongresszusról Berlinből.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-16

75 százalékos kapacitás-kihasználtsággal működik az MCS Zrt. április végén átadott új mohácsi vágóhídja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2017-08-14

Jelenleg az internetes vásárlások többsége még házhozszállítással párosul, de már formálódnak az új csomagátvételi üzleti modellek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-02

Matthew Pickard már 1999 óta tagja a vállalatnak.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Hatályba lépett a Magyar élelmiszerkönyv legújabb módosítása.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-27

Az erotikus segédeszközök különösen kurrensek az online üzletekben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Számos silányabb minőségű készítmény besorolását módosítani kell majd.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.