hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

A nő a Harvey-hurrikán pusztítása közben mutatott humanitarianizmusával vívta ki magának a világ csodálatát.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#5
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az áruház alapterülete nem változott, de elrendezésében és megjelenésében teljesen átalakult.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> Kollaboratív­ marketing
2016-11-29

A kollaboratív marketing az egyik legjobb tulajdonságát mutatta meg a Medve ementáli sajtos szendvicskrém kampányában, amikor a fogyasztóival való párbeszédre ösztönözte a márkát. (x)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-16

Több mint 750 millió forintos beruházásra az innováció zászlóshajójaként tekintenek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-27

Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) közleménye.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-15

A 2015. évi HUNGAROPACK Magyar Csomagolási Verseny díjazottjai

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-07-31

A KFC sajátos ötlelete papírfotót készít.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.