hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 53
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-12

"Az Év Boltja 2018" – Szavazzon Ön is kedvenc üzletére!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

A top 10 legnagyobb ütemben növekvő élelmiszer-kategória hazánkban.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-29

A 2,5 milliárd forintos tatabányai fejlesztés után az épület főfrontja új homlokzati megjelenést kapott.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Jelenleg országszerte már így is 47 egységet működtet a társaság.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-09-26

Interjú Molitórisz Károllyal, az Univer Product Zrt. vezérigazgatójával.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-01

A nő a Harvey-hurrikán pusztítása közben mutatott humanitarianizmusával vívta ki magának a világ csodálatát.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> SPAR, INTERSPAR
2017-07-27

Egyebek mellett SPAR toGo étteremmel bővítik az áruházat.

#9
Élelmiszer Online
2017-04-05

Az áruház alapterülete nem változott, de elrendezésében és megjelenésében teljesen átalakult.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Kollaboratív­ marketing
2016-11-29

A kollaboratív marketing az egyik legjobb tulajdonságát mutatta meg a Medve ementáli sajtos szendvicskrém kampányában, amikor a fogyasztóival való párbeszédre ösztönözte a márkát. (x)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.