hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1495
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

Értesülések szerint az üzem Magyarországra költözik.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Románia újra naprendre tűzte a kettős minőségű élemiszerekkel kapcsolatos szabályozási javaslatot.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-09

Nagy mértékben nőtt a kínai munkásoknak kiadott munkavállalási engedélyek száma.

#4
Élelmiszer Online
2019-01-08

Komoly gondok előtt áll a hazai gyümölcslégyártás: rohamosan csökken a felhasználható alapanyag.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A kampányvideó több országban fog futni, több nyelven.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-07

A szakácsok vízkeresztkor 350 szegény embernek készítettek ebédet.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-20

Márpedig fontos lenne, hogy a lakosság hétköznapi táplálkozásába is beépüljön.

#8
Élelmiszer Online
2018-12-18

Dosso Gabi, a Gallicoop háziasszonya elárulja hogyan kerülhet omlós, ropogós pulyka a karácsonyi asztalra.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-17

Novemberben 1,9 százalék volt az értéke.

#10
Élelmiszer Online
2018-12-12

Az E.ON megbízásából 7 európai országban 7000 embert kérdeztek arról, hogy mit tartanak a legnagyobb társadalmi kihívásnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.