hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A gyártó cég visszahívta az érintett terméket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-04

Egy augusztus végi ellenőrzés folytatásaként potencianövelő készítményeket vont ki a forgalomból a Nébih.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-02

Az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerében tavaly csaknem 4000 bejelentést tettek közzé.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

A német hatóság atropin és szkopolamin tartalom miatt adott ki riasztást a termékre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-27

Ólom és kobalt oldódhat ki a gyermekeknek szánt termékből.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-28

Magyarországra is jutott a készítményből.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-27

Lengyelországban gyártották az érintett terméket.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-07

A kifogásolt termékből Magyarországra is szállítottak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-15

Az előállítói és a kereskedői oldal mellett a vásárlókat képviselő civil szféra is részt vett a beszélgetésen.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

A termékből Magyarországra is érkezett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.