hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 12
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-07-12

A franchise partnerek is csatlakoztak a szakképzési rendszerhez.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-05-18

A SPAR több generáció számára is képzési helyet, illetve biztos munkahelyet jelent.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-30

A 26. Budapest Borfesztiválon a kitűnő borokon kívül a zenei kínálat is páratlan lesz

#5
Élelmiszer Online
2017-07-24

Az összesen 950 tanulószerződéses mellett 11 duális gyakornok tölti gyakorlatát a vállalatnál.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-12-08

A húsok megkülönböztetésétől az elkészítésükig rengeteg információval szolgál a kiadvány.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

Erwin Schmuck távozik az ügyvezető igazgató posztjáról.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-17

A furgon célja, hogy országszerte felhívja a figyelmet a minőségi, ellenőrzött húsok jelentőségére.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-04

Több mint 1,7 milliárd forintos fejlesztést hajtott végre bicskei telephelyén a Magyarországon 25. születésnapját ünneplő SPAR csoport. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-29

A védjegy-tanúsítási rendszer működtetéséhez az idén 150 millió forintot biztosítanak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.