hirdetés
2018. szeptember. 25., kedd - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 983
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Föld sertéshústermelésének 10 százaléka potenciálisan veszélyben van.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-12

A második negyedévben 238,9 millió munkavállaló dolgozott az EU-ban, ami történelmi rekord.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-09-03

Szeptembertől elejétől a fogyasztók rendelkezésére áll a hazai fokhagyma és vöröshagyma

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

Idén mindamellett a GKI előzetes becslésénél gyorsabb lehet az üteme.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-03

A vírus jelenléte kétségbeesett akciókat vált ki a román gazdákból.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-31

A médiatervezés már eddig is az övék volt.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-30

Interjú Schobert Norberttel, az Update Low Carb Zrt. tulajdonosával.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-27

Európa második legnagyobb sertésfarmját támadta meg az Afrikai sertéspestis.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-08-23

Egyre több helyen bukkan fel a fertőzés: jelenleg a járvány az ország dél-keleti részén terjed a legjobban.

#10
Élelmiszer Online
2018-08-14

31 éves árbevétel csúcsot döntött a Szintézis ZRt. 1,7 milliárd forintos teljesítményével.(X)

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.