hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 1002
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-11

Ez EU új szabályozást hozott az online kereskedelemre vonatkozóan.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-03

A betegség a magyar határtól nagyjából 8 km-re jelent meg.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-27

Az RMGE-elnök a kolozsvári helyi agrártudományi egyetemre hívta össze a 18 szakembert.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-20

Újabb Bihar megyei településeken mutatta ki a  kórokozót a romániai illetékes hatóság.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

Kávéfogyasztási szokásokat kutatott az OMV.

#6
Élelmiszer Online
2018-11-06

Egyre nagyobb az igény a prémium és szuperprémium sörök iránt: 23 százalékkal nőtt a hazai forgalma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

Itthon is betilthatják az egyszer használatos szatyrokat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-05

Túlnyomórészt csiperkét.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-29

2019-ben a lakossági fogyasztás bővülése vélhetően alábbhagy.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-26

A Kreinbacher Birtok pezsgőjét a világ legjobbjai között díjazták a Pezsgő Világbajnokságon.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.