hirdetés
2018. június. 22., péntek - Paulina.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 959
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

Keveslik a következő költségvetési ciklusra előirányzott agrártámogatás összértékét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-21

Európa legolcsóbbjai közé került a magyar alkohol, cigaretta és ruha.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Tíz közép- és kelet-európai ország írt alá nyilatkozatot a célra lehívható uniós támogatás növelése érdekében.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-13

A regionális sütőipari csúcstalálkozón, a tisztességtelen piaci magatartás ellen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-13

A lépéssel az európai trendekhez is igazodnánk.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-08

A gabonafélék között egyre erősebb a kukorica és a repce pozíciója.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-06

Összesen több ezer tonna, Romániából importált gabonát adtak el a forgalmi adó megfizetése nélkül.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A készítmény hatóanyag-tartalma jelentősen eltér az engedélyben foglaltaktól.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-01

Ezúttal a román-ukrán-magyar hármashatár közelében mutatták ki a vírust egy vaddisznótetemben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A magyar világcsúcs érintetlen maradt a nemzetközi versenyen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.