hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 31
#1
Élelmiszer Online
2018-10-25

Már javában zajlik a SIAL Párizs 2018.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-24

A magyar kiállítói jelenlét évek óta stabil ezen a magas szintű rendezvényen.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-12-09

Idén 28 ország vett részt a megmérettetésen.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije. 

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Több ezer látogatót és több mint kétszáz szakmai érdeklődőt vonzott a Kőröstej vállalatcsoport egyedi, látványos standja a SIAL Párizsi Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

Erről tárgyalt Zsigó Róbert a francia agrárminisztérium Élelmiszeripari Főigazgatóságának vezetőivel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-25

Egyedüli magyar kiállítóként vett részt a Hongkongi Élelmiszeripari Vásáron a vállalat.

#10
Élelmiszer Online
2016-05-26

Hat hónap, számos elismerés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.