hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 32
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-12-03

Munkatársunk helyszíni riportja a párizsi SIAL-ról.

#2
Élelmiszer Online
2018-10-25

Már javában zajlik a SIAL Párizs 2018.

#3
Élelmiszer Online
2018-10-24

A magyar kiállítói jelenlét évek óta stabil ezen a magas szintű rendezvényen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-22

Tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá a Sága Foodsnál az új tulajdonos.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-17

Az Agrármarketing Centrum standja csak úgy dúskál a nemzetközi elismerésekkel kitüntetett hazai termékekben. /Frissített/

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2016-12-09

Idén 28 ország vett részt a megmérettetésen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-27

Több ezer látogatót és több mint kétszáz szakmai érdeklődőt vonzott a Kőröstej vállalatcsoport egyedi, látványos standja a SIAL Párizsi Nemzetközi Élelmiszeripari Szakkiállításon. 

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-18

Erről tárgyalt Zsigó Róbert a francia agrárminisztérium Élelmiszeripari Főigazgatóságának vezetőivel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-08-25

Egyedüli magyar kiállítóként vett részt a Hongkongi Élelmiszeripari Vásáron a vállalat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.