hirdetés
2018. május. 24., csütörtök - Eszter, Eliza.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 277
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-19

A borászok április 19-től nevezhetnek a 2018. évi Országos Borversenyre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-28

Több mint 1,2 milliárd forintból épült fel az új SPAR enjoy. convenience üzem.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-27

Az Unicum limitált kollekcióján idén a Halott Pénz került a palackra. Becsatlakozott a Dorko is. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

Újszerű megfogalmazása annak, hogy a gyümölcslevek finom íze a gazdák odaadó munkájának és szeretetének köszönhető.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-03-09

Összesen 539 nevezés érkezett Soprontól Tokajig, az ország borvidékeiről a XVII. Országos Syngenta Borversenyre.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

A zsűri tíz kategóriagyőztes közül választotta ki a nyertest.

#7
Élelmiszer Online
2018-02-09

Exkluzív interjú Fazekas Endrével, a Sió-Eckes Kft. egykori, a Pek-Snack Kft. jelenlegi ügyvezetőjével.

#8
Élelmiszer Online
2018-01-10

Fazekas Endre az új ügyvezető.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-05

A Jótékonysági Receptműhely karitatív akció keretében buzdítja süteménysütésre a lakosságot.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-01

Idén mostanáig több 15 ezer horgászt ellenőrzött a hivatal.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.