hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 260
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

#2
Élelmiszer Online
2017-08-01

A gyártók az egészségtudatosságra törekednek a nyári hűsítők piacán. 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Hat magyar borrégiót érintett a programsorozat.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-11

Az aranyozott édesség egy-egy szelete 10 000 forint, de lehet érte többet fizetni.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-07

2017. július 9-én vasárnap rendezik meg az eseményt.

#6
Élelmiszer Online
2017-06-29

Az  új időpont: július 8.

#7
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-11

A magyar lakosság nagyjából 1-2 százaléka lisztérzékeny.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-11

A Carbon feladata egy 360 fokos kampány lebonyolítása volt.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-08

Például futni. A gyümölcslémárka új kampányát a Bold készítette.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.