hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 53
#1
Élelmiszer Online
2018-03-29

AMC-konferenciával folytatódott az idei sertéshús fogyasztásösztönző kampány.

#2
Élelmiszer Online
2018-03-19

HORECA programot indít a Sirha Innovációs Termékversenyén dupla sikert arató Golden Granet.(X)

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Az unió 800 millió forint támogatással járul hozzá a cél elérését elősegítő kampányra.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-12

Budapesti csapat győzelmével zárult a kulináris megmérettetés.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-09

A szigorodó csomagolóipari szabályozásokról, és új technológiákról rendeztek a Sirhán konferenciát. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-09

Virtuális hízlalás, valódi disznótor.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gasztro
2018-02-09

A balatonszemesi Kistücsök Étterem séfhelyettese vitte el a díjat - sokak szerint bejött a papírforma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-08

Hét hétig tart majd a kóstoltatásokkal teletűzdelt akció.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.