hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 490
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-15

Nagy István mezőgazdasági miniszter stratégiai fontosságúnak tartja a hazai feldolgozóipar fejlesztését.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-14

A hagymaágazatot érintő legfontosabb kérdések túlnyomó része  megvitatásra került a találkozón.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Soproni és egri italok diadalmaskodtak a versenyen.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-19

Balogh Barbara lett a cég Marketing és trade marketing igazgatója.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-18

A tavalyi ünnepi időszakban a csokoládés-trüffeles változat fogyott leginkább a cég hazai üzleteiben.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> e-útdíj
2018-12-17

Az elővételi lehetőség kedvező fogadtatásra talált.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-06

Első évében, csak a mezőgazdaságban már több milliárd forint kárt előzött meg.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-29

Az üzletek új szolgáltatásokkal várják a vásárlókat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A magyar csúcsborok mellett az öt Premier Cru Château is bemutatkozik a Bordói Novemberen.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.