hirdetés
2018. szeptember. 22., szombat - Móric.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 243
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Az év végéig két új további egység átadása is várható az észak-nyugati régióban. 

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-03

A Soproni megtalálta az ország legjobb porterfőzőjét.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-07-03

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. háztartási naperőművet helyezett üzembe soproni üzleténél.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-29

A halfogyasztásra ösztönző kampány a nyári fesztiválokat is útba ejti.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-27

Harmadszor lengett a kockás zászló a Soproni Sörrallyn.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-27

Hamarosan a termelőpartnereik számára jó előre felvásárlási ajánlatot kell tenniük a kiszámíthatóság jegyében.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az akció célja a Magyarországon kapható fajták kiváló minőségének tudatosítása.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-25

Az Első Soproni Sörversenyre portert kell készíteni, amit 2019-től bevesznek az Óvatos Duhaj márkacsaládba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-06-18

A győri sorban a harmadik új koncepció szerinti áruház lesz Magyarországon.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Első ütemben mintegy 2,5 milliárd forintot fordít négy vidéki bevásárlóközpont korszerűsítésére az Indotek Group.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.