hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-13

Egyebek mellett a Szárnyas fejvadász 2049, a Mentőexpedíció és a Prométeusz világát sűríti össze a hirdetés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-04

A Burger King és a Coca-Cola is a képzőművésszel erősített hirdetéseiben a Super Bowl alatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-23

Az idei Super Bowl a Coca-Cola történeti városában, Atlantában lesz. A hivatalos ital a Pepsi.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-20

A marketingfókuszt az egészségesebb termékekre irányították, nem jött be a fogyasztóknak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-05

A Tide tökéletesen kifigurázza a reklámsablonokat. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-24

Ilyen az, amikor a reklám eladja magát! Az M&M's Super Bowl-szpotjának ízelítője.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-07-01

A 1992-ben a cégóriás egyszer már bepróbálkozott az itallal.

#8
Élelmiszer Online
2016-06-14

Interjú a Dreher Sörgyárak tavaly októberben kinevezett marketingigazgatójával, Brendan Williamsszel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-08

Pepsi és popkultúra történet 30 másodpercben.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-02-04

Ezzel akarnak robbantani a Super Bowl-on.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.