hirdetés
2017. május. 30., kedd - Janka, Zsanett.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 242
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-24

A 34 ezer négyzetméteres ingatlan, valamint a malomüzemi gépek irányára 900 millió forint.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

A legjobb tizenháromnak ítélt bor közül hét a történelmi borvidékről érkezett.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-08

Hat helyszínen adnak tájékoztatást szőlő- és gyümölcstermesztéssel foglalkozó szakemberek részére.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

Az előző évekhez hasonlóan idén is 10 új üzletet nyit a Levendula fagylaltozó franchise hálózat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

Mészáros Pál 1974-ben telepítette első szőlőültetvényét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-24

Csakis a verseny évét megelőző öt év szőlőterméséből készült nedűk szállhattak ringbe az elismerésekért.

#9
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-19

Névpályázat a kékfrankos fajta népszerűsítésére

#10
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-02

A nyertes sok éves munkájának kiváló eredményeit díjazza a kitüntetés.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.