hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 289
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-25

A GVH áldását adta az összefonódásra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-17

A szekszárdi Vida családi pincészet új címkékkel rukkolt elő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-04

Soproni és egri italok diadalmaskodtak a versenyen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-26

2018‐ban immáron harmadik éve indult el a Nagy Bor Teszt.

#5
Élelmiszer Online
2018-11-23

Az évjárat első borversenyének győztesei között van a Varga Pincészet Aranymetszés Friss Sauvignon Blanc-ja.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

#10
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.