hirdetés
2018. január. 23., kedd - Zelma, Rajmund.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 259
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

A „Super 12" listára 12-12 fehér- és vörösbor került fel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

#3
Élelmiszer Online
2017-12-05

Egyre többen választják a minőségi csokoládékat, felfutóban a laktóz- és gluténmentes, illetve bio termékek.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

A fejlesztéshez a Kék Madár Alapítvány 116 millió forintos támogatást nyert el a GINOP-ból.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-17

13 hazai cég kezdheti meg termékei kiközvetítését a népes államba.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#8
Élelmiszer Online
2017-11-08

A nagyobb gazdálkodók körében egyre elterjedtebb a precíziós gazdálkodás és a GPS-technológia.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Az Auchan áruházlánc három hetes őszi borvásárának megnyitóján beszédet mondott az agrárminiszter is. /Frissített/

#10
Élelmiszer Online
2017-09-21

A Veganz növényi eredetű termékeit kínálva egyszerűbbé teszi a vegán táplálkozást.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.