hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 241
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-24

A 34 ezer négyzetméteres ingatlan, valamint a malomüzemi gépek irányára 900 millió forint.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

A legjobb tizenháromnak ítélt bor közül hét a történelmi borvidékről érkezett.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-08

Hat helyszínen adnak tájékoztatást szőlő- és gyümölcstermesztéssel foglalkozó szakemberek részére.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-06

Az előző évekhez hasonlóan idén is 10 új üzletet nyit a Levendula fagylaltozó franchise hálózat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-02

A hipermarketben összesen több mint 20 ezer magas minőségű termék kapható.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-06

Mészáros Pál 1974-ben telepítette első szőlőültetvényét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-01-24

Csakis a verseny évét megelőző öt év szőlőterméséből készült nedűk szállhattak ringbe az elismerésekért.

#8
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-19

Névpályázat a kékfrankos fajta népszerűsítésére

#9
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-12-02

A nyertes sok éves munkájának kiváló eredményeit díjazza a kitüntetés.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-30

Vinum Praemium Alapítvány Kuratóriuma kibővített jelöltállító ülést tartott.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.