hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 249
#1
Élelmiszer Online
2017-09-15

2017-ben Magyarországon 13 839 hektárnyi borszőlőt érintett természeti kár: fagy, jégverés, aszály.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A szekszárdi áruház a vállalat első ilyen formátumú üzlete Magyarországon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-23

Előrejelzésénél egyebek mellett az elmúlt évi felvásárlási árat is figyelembe veszi.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-10

Az épen maradt termés minősége azonban kiváló évjáratot vetít előre.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-26

Hat magyar borrégiót érintett a programsorozat.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-07

Az előrehozott bérfejlesztésen kívül a cég július 6-tól egészségmegőrző edukációs programot indított. /Frissített/

#7
Élelmiszer Online
2017-06-26

A champion díjak július 7-én a Corinthia Hotel Budapestben kerülnek kihirdetésre.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-24

A 34 ezer négyzetméteres ingatlan, valamint a malomüzemi gépek irányára 900 millió forint.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-10

A legjobb tizenháromnak ítélt bor közül hét a történelmi borvidékről érkezett.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.