hirdetés
2018. október. 20., szombat - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 283
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

Idén kiemelkedő évjáratra számítanak a pincészetek.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-28

Az áruházlánc Október 17-ig több mint 1100 féle borral és pezsgővel várja a vásárlókat.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-20

Közel 1800 négyzetméteren várja a vásárlókat az új formátumú üzlet.

#4
Élelmiszer Online
2018-09-15

Új esemény debütál az etyeki gasztrosétányon szeptember 29-én.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-07

Az év végéig két új további egység átadása is várható az észak-nyugati régióban. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-08-23

A vállalat továbbra is hisz a hipermarket formátumú üzletekben, ám jelentős átalakításokat is tervez.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-30

Pedig néhány éve még nem tekintettük prémium fajtának.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2018-06-28

Éremeső a VinAgora Nemzetközi Borversenyen.

#9
Élelmiszer Online
2018-06-15

A gyöngyösön nyitott étterem az első vidéki egység, amely már a „Jövő Élménye” koncepció alapján készült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Többszáz gyermekkel ismertették meg a zöldség és gyümölcs fogyasztás élményét.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.