hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 15
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-07

Elindította libalakoma kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ).

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-03

Az ágazat franciaországi helyzetét alaposan körüljárták a tanácskozáson.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-11

November 11-én ez a háziszárnyas a kulináris élet főszereplője.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-03

A Szent István Egyetemen kezdik meg a képzést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-04-15

Már most vasárnap kinyit az Aldi mind a 108 áruháza, illetve a Tesco 147 áruháza is várja a vásárlókat. (Listával!)

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-12-03

A szabad tartás és a gazdák elkötelezettsége garantálja az állatok jólétét és a termékek minőségét is.

#8
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2013-11-11

A források egy részéből a magyar borászati géppark és a technológia is megújul.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> márkák
2012-09-05

Októbertől hat hetes, az online márka-kommunikációra fókuszáló, gyakorlati képzéssorozatot indít az Élelmiszer magazin a Kreatív szakmai támogatásával FMCG-szakemberek számára. 

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-05-02

A húsvéti fagyok az előzetes becslések szerint jelentősebb károkat okoztak a gyümölcsösökben, mint a tavalyi hideg időjárás.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.