hirdetés
2018. június. 23., szombat - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 140
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-20

Az Európai Parlament szentesítette a tagállamok között 2017 júniusában létrejött megállapodást.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-05

Régi tetemekből a belvízen keresztül kapaszkodhatott a felszínre a baktérium.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-12

Újabb vállalatok exportálhatnak a kelet-ázsiai térségbe.

#4
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Kezd elmúlni az egészséges ízek iránti fanyalgás.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Karácsony környékén sincs jelentős változás a fehér, a vörös és rozé fogyasztásának arányaiban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A hagyományos díszek mellett idén a bronz, a fehér árnyalatok, illetve a geometrikus formák hódítanak.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Hazánkban az agrárium nemzetgazdasághoz adott értéke jelentős növekedésnek indulhat az elkövetkező években.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-17

A diszkonthálózat boltjai nem nyitnak ki december 24-én, közben azért a vásárlóira is gondol.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.