hirdetés
2018. február. 24., szombat - Mátyás.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 137
#1
Élelmiszer Online
2018-02-16

Még mielőtt a vevők tudnák, mit akarnak. Prognózis 2018-ra.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-13

A Tesco, a szállítói és a NAK közösen harcolta ki számára a megjelölést.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-05

Kezd elmúlni az egészséges ízek iránti fanyalgás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-19

Karácsony környékén sincs jelentős változás a fehér, a vörös és rozé fogyasztásának arányaiban.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-12-14

A hagyományos díszek mellett idén a bronz, a fehér árnyalatok, illetve a geometrikus formák hódítanak.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-08

Hazánkban az agrárium nemzetgazdasághoz adott értéke jelentős növekedésnek indulhat az elkövetkező években.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-17

A diszkonthálózat boltjai nem nyitnak ki december 24-én, közben azért a vásárlóira is gondol.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-08

Egyik rangos elismerés után a másikat kapták a COOP Gazdasági Csoportjának dolgozói a Kereskedelem Napján.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-30

A Fiatal Családosok Klubja nehezményezi, hogy már a halottak napján elözönlik a boltokat a csoki mikulások.

#10
Élelmiszer Online
2017-10-27

Veszélyek a mezőgazdaságban: nak-fórumok a munkabiztonságért.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.