hirdetés
2018. november. 19., hétfő - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 119
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megkapták a versenyhivatali engedélyeket.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-11

A termékkel a hazai fogyasztók októbertől találkozhatnak az éttermekben.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-09

A főnyeremény sorsolás útján talált gazdára a cég „Egy csepp nyár” elnevezésű játékában.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-26

Az ásványvízgyártó 1,5 millió forintot adományozott a célra egy általános iskolának.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A legutóbb megvalósított beruházásával konkrétan megkétszerezi.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Nemzeti Vágta legsportszerűbb lovasának kijáró elismerést idén Kun Ferenc érdemelte ki.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A csomagolásán szereplő kislány figuráját egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-17

PET palackból készült kenuk takarították a Tisza a vizét.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

A résztvevőknek csupán meg kell osztaniuk az Instagramon a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.