hirdetés
2018. szeptember. 23., vasárnap - Tekla.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 146
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A legutóbb megvalósított beruházásával konkrétan megkétszerezi.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-17

A Nemzeti Vágta legsportszerűbb lovasának kijáró elismerést idén Kun Ferenc érdemelte ki.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-13

A csomagolásán szereplő kislány figuráját egy fiatal magyar illusztrátor álmodta meg.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-11

Két hónap alatt több mint 624 ezer kupakkódot töltöttek fel a fogyasztók.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-08-17

PET palackból készült kenuk takarították a Tisza a vizét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-02

A résztvevőknek csupán meg kell osztaniuk az Instagramon a nyári utazásaik legemlékezetesebb pillanatait.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

Új magyar energiaital született Skybaby néven, 3-féle ízvilágban. Júniustól a benzinkutakon, hipermarketekben.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-31

A Karlovarské minerální vody lesz a cég büszke, új tulajdonosa.

#9
Élelmiszer Online
2018-05-14

A Szentkirályi alapítója volt az ötletgazda.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-26

Különleges teraszt nyit Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyén a Szentkirályi.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.