hirdetés
2018. január. 20., szombat - Fábián, Sebestyén.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 129
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-12

Az érintett Szentkirályi ásványvizet február 28-ig, az aro füstölt lazacot pedig január 31-ig vihetik vissza a vásárlók.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A vállalat piaci részaránya évről évre rendületlenül nő.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A kiválasztott nagyreményű fiatal sportolók egyenként 1 millió forinttal gazdagodnak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-14

A magyar tengerhez és annak felvidékéhez köthető költészet inspirálta új reklámkampány indítására a céget.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A májusban indított programot idén a vizes sportok jegyében hirdették meg.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-24

Kiemelkedően teljesítettek Kelet-Európa legtehetségesebb feltörekvő mesterszakácsai a versenyen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A lakosság több mint kétharmada a javasoltnál kevesebbet fogyaszt az elemből.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A 110 éves cég akciójában 110 nap alatt 1,3 millió kódot sikerült összegyűjteni.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-20

A kékkúti üzem munkatársai „takarítottak” hazánk egyik legmodernebb üzemének környezetében.

#10
Élelmiszer Online
2017-09-18

Temerin lovasa, Nagy Arnold nyerte el a Szentkirályi Fair Play Díjat a Nemzeti Vágtán.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.