hirdetés
2018. április. 20., péntek - Tivadar.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 136
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-12

Magyarország egyik legsikeresebb designere tervezte a kiegészítőt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-04

A Szentkirályi játékra invitálja a Telekom Vivicittá Városvédő Futás résztvevőit.

#3
Élelmiszer Online
2018-03-13

Exkluzív interjú Balogh Leventével, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnökével

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-12

A Szentkirályi munkatársai jártak Bicskén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-06

Ásványvízzel is hatékonyan pótolható az egyik elengedhetetlen ásváyi anyag: a kálcium.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-06

Tenderen nyerték el az ásványvíz online kommunikációját.

#7
Élelmiszer Online
2018-01-22

A Karlovarské minerální vody (KMV) és Balogh Levente megvásárolják a PepsiCo magyarországi érdekeltségeit.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-12

Az érintett Szentkirályi ásványvizet február 28-ig, az aro füstölt lazacot pedig január 31-ig vihetik vissza a vásárlók.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-11

A vállalat piaci részaránya évről évre rendületlenül nő.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-09

A kiválasztott nagyreményű fiatal sportolók egyenként 1 millió forinttal gazdagodnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.