hirdetés
2017. október. 23., hétfő - KÖZT.KIKIÁLT., Gyöngyi.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 123
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A lakosság több mint kétharmada a javasoltnál kevesebbet fogyaszt az elemből.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

A 110 éves cég akciójában 110 nap alatt 1,3 millió kódot sikerült összegyűjteni.

#3
Élelmiszer Online
2017-09-20

A kékkúti üzem munkatársai „takarítottak” hazánk egyik legmodernebb üzemének környezetében.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-18

Temerin lovasa, Nagy Arnold nyerte el a Szentkirályi Fair Play Díjat a Nemzeti Vágtán.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A Szentkirályi új reklámfilmjét a Republic Group készítette.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-16

A festői szépségű Kékkúton palackozott Theodora sokat tehet a fesztiválozók dehidratációja ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-01

Idén a vizes sportok állnak az ásványvízgyártó és a MOB közös programjának fókuszában.

#8
Élelmiszer Online
2017-06-06

110 napos promóciós kampányt indított a 110 éves ásványvíz.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-12

20 százalékkal csökkenthető a gyártás vízfelhasználása és 10 százalékkal a villamosáram-fogyasztás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> Top50 2017
2017-04-20

Bevezető, a leginnovatívabbaknak választott FMCG cégek listája, módszertan.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.