hirdetés
2017. szeptember. 20., szerda - Friderika.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 26
#1
Élelmiszer Online
2017-09-08

A díj történetében először, nemzetközi tagokkal kibővített szakmai zsűri dönti el, mely hazánk legdizájnosabb hotele és étterme.

#2
Élelmiszer Online
2017-07-03

Szigeti Péter, az Élelmiszert is kiadó PPH Media tartalomfejlesztési vezetője október 4-től lesz a lap vezetője.

#3
Élelmiszer Online
2017-06-12

A verseny célja, hogy felhívja a figyelmet az éttermi és a szállodai vendéglátás arculatának, megjelenésének fontosságára. 

#4
Élelmiszer Online
2017-05-15

Több mint ötven ENSZ-tagország képviselői, valamint az FM és a NÉBIH vezető szakemberei tanácskoztak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> Az Év Boltja
2017-05-03

Az FMCG TOP 2017 – A növekedés rakétái című, kétnapos konferenciánkon átadtuk Az Év Boltja 2017 díjakat. 

#6
Élelmiszer Online
2015-09-21

Ahol az ügyes zsonglőr képes új vevőket szerezni és megtartani a régieket. Tudósítás a konkurencia segítségével.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-29

Két nap szellemi izgalom a Silvanusban: Feketekereskedelem, vasárnapi zárva tartás, EKÁER, online kasszák és sikertörténetek az üzleti élet sztárjaival Visegrádon. 

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-24

Minden eddiginél sikeresebb volt a jubileumi Hungalimentaria konferencia és kiállítás.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-04-24

Feketekereskedelem, vasárnapi zárva tartás és sztárinterjúk a május végi konferencián.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> reklámok
2014-06-11

Díjat nyert a WESSLING Hungary Kft. médiakampánya is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.