hirdetés
2017. november. 20., hétfő - Jolán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 45
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-10

A Szupermenta keretében idáig 40 termékkör tüzetes vizsgálatát végezték el a hivatal szakemberei.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-07

A burgonyaszirmok vegyesen teljesítettek a vizsgálatok során.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-17

Vegyes érzelmekkel zárta ellenőrzéseit a hatóság.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-15

A cél: háttérbe szorítani a rossz minőségű élelmiszereket.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-07

A boltokban a tavalyi év elejéhez képest több mint 50 százalékkal nőtt a készítmény ára.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-07-14

Az itthon kapható készítmények nem mérgezőek.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-29

A szakemberek a termékek esetleges tejfehérje-, laktóz- és gluténtartalmát is megvizsgálták.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-25

Élelmiszer-biztonsági kifogások egyik termék esetében sem merültek fel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-11

Harmincból csupán egy termék nem felelt meg a biztonsági feltételeknek.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-03-13

 A hivatal évek óta végzi a tisztességtelen piaci magatartás felderítését is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.