hirdetés
2018. július. 19., csütörtök - Emília.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 249
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

A távol-keleti országban 14 év alatt 412 üzletet létesített a vállalat.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-07-11

A magyar agrárminiszter szerint a hazai termelők jelentős bevételtől esnek el a csomagolás hiánya miatt.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-05-31

Jót tett a búza árának, hogy a világfelhasználás hat év után először meghaladja a termelést.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-14

A lengyel dömpingáru és a külföldi importkorlátozások súlyos kihívások elé állítják a vállalatot.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-02-07

Már az év első 11 hónapjában meghaladtuk a 2016 egész évi 8 milliárd eurós (2400 milliárd forint) szintet.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-26

Komoly vetélytársak szövetkeznek az Amazon ellen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-18

Péntektől kapható az új, rubinvörös csokoládé Japánban – Valentin napra kifejezetten ajánlják.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-17

Itthon az ital évente elfogyasztott mennyisége az életkor előrehaladtával rohamosan csökken.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A vasúti árufuvarozási korridor fontos ipari központokat kapcsol össze az Adriai-tengerrel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Budapestről elrajtolt szerelvények két irányból közelítik meg a távol-keleti országot.Bővülne a Kínába irányuló agrárexport is.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.