hirdetés
2017. december. 15., péntek - Valér.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 241
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-06

A vasúti árufuvarozási korridor fontos ipari központokat kapcsol össze az Adriai-tengerrel.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-28

A Budapestről elrajtolt szerelvények két irányból közelítik meg a távol-keleti országot.Bővülne a Kínába irányuló agrárexport is.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-11-27

Kína-KKE-csúcs: Kelet- és Közép-Európa a kontinens legversenyképesebb befektetési környezete./Frissített/

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-25

Tavalyi magyarországi látogatásán a távol-keleti ország illetékes hatósága pozitív tapasztalatokat szerzett.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-19

A minisztérium a logisztika erőteljes fejlesztésében látja a jövőt.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Megkezdte munkáját a DBS (Duna-Fekete-tenger) Kapurégió projektbizottsága Budapesten.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Megindulhat a magyar marha- és nyúlhús kivitele a távol-keleti városállamba.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az együttműködés a baromfitartás és az élelmiszer-biztonság területén is erősödik.

#9
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Bővült a távol-keleti országba szállítható magyar termékek köre.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.