hirdetés
2017. október. 19., csütörtök - Nándor.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 235
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-16

Megkezdte munkáját a DBS (Duna-Fekete-tenger) Kapurégió projektbizottsága Budapesten.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Megindulhat a magyar marha- és nyúlhús kivitele a távol-keleti városállamba.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-27

Az együttműködés a baromfitartás és az élelmiszer-biztonság területén is erősödik.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-22

Magyarországon a sertéságazat kibocsátása 6,1 %-kal nőtt, a vágóhidak teljesítménye 5 %-kal bővült.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-22

Bővült a távol-keleti országba szállítható magyar termékek köre.

#6
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az internetes élelmiszer-kereskedelemben nagy lehetőségek rejlenek a magyar ágazat számára.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-18

Egyelőre még csak Japánban bontogatja a szárnyait.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

Az agráriummal együtt a magyar gazdaság lelkének nevezte a szektort. /FRISSÍTETT!/

#9
Élelmiszer Online
2017-09-07

A gazdaszervezetek mintegy 400 négyzetméteren mutatkoznak be, 122 kiállítóval.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-06

A miniszter a mezőgazdaságot és az OMÉK-ot dicsérte az esemény beharangozó sajtótájékoztatóján.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.