hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online
2017-06-22

És magyar tervezők ruhadarabjait, kiegészítőit.

#2
Élelmiszer Online
2017-06-12

A díjátadó június 22-én lesz a Palack Borbárban.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-01

A látogatók széles áttekintést kapnak a nemzetközi kínálatból

#4
Élelmiszer Online
2017-05-11

A Törley Bag-in-box és az Absolut Vodka csomagolási megoldása nyert a düsseldorfi Interpackon.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-04-28

Idén 38 országból összesen 4376 bort neveztek az egyik legnagyobb presztízsű nemzetközi megméretésre.

#6
Élelmiszer Online
2017-04-10

A Törley az elmúlt öt évben összesen 128 érmet és oklevelet szerzett a presztízsértékű versenyeken.

#7
Élelmiszer Online >> karácsony
2016-12-01

54 egysége parkolójában még halsátrakat is felállít a vállalat.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-21

„Divatos márkaépítés” a céljuk vele.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-18

A márka egy új pezsgőfajtát vezet be.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-02

Elkészült, és széles körű társadalmi, szakmai vitára bocsátották azt a stratégiai programot, amely 35 évre kívánja kijelölni a magyar élelmiszergazdaság fejlődésének főbb irányait. A „Minőségi élelmiszert Magyarországnak és a világnak” című tervezetről, annak legfontosabb céljairól, hangsúlyairól Fazekas Sándor földművelésügyi minisztert kérdezte az Élelmiszer.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.