hirdetés
2018. október. 15., hétfő - Teréz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 159
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Great Taste Awards szakmai zsűrije ismét 3 csillaggal díjazta a Donum Terrae termékét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-06

A 4 évnél idősebb, tévés háztartásban élők egyharmada fogyaszt tévés tartalmakat az interneten.

#3
Élelmiszer Online
2018-05-02

Érmek és érdemek Villányból.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A hölgyek 20 százalékkal több reklámmal találkoznak a televízióban, mint a férfiak.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

Ősszel már meg is kezdhetik a tesztelését.

#8
Élelmiszer Online
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.