hirdetés
2018. augusztus. 18., szombat - Ilona.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 157
#1
Élelmiszer Online
2018-05-02

Érmek és érdemek Villányból.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-24

Megállapodott az EU Mexikóval, Japánnal és Szingapúrral. Hazai termékek is profitálhatnak. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-03-08

A hölgyek 20 százalékkal több reklámmal találkoznak a televízióban, mint a férfiak.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-21

Ősszel már meg is kezdhetik a tesztelését.

#6
Élelmiszer Online
2018-02-19

Megjelent a Nielsen 2017-es tévépiaci körképe.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-16

50%-os értéknövekedést ért el az eredetileg online könyvkereskedő cég.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-07

2018 tavasztól megújul a márka csomagolása: ezentúl a salátakeverékeket nem takarja semmilyen dizájnelem.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-30

A top 10 legnagyobb ütemben növekvő élelmiszer-kategória hazánkban.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-01-25

Fogyasztók fejében harcolnak a márkák.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.