hirdetés
2019. január. 17., csütörtök - Antal, Antónia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 165
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-01-16

A növekedés szinte egész évben, hónapról hónapra tapasztalható volt.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2019-01-11

A KPMG Magyarországon is elkészítette kutatását, amely 8 iparág összesen 140 cégét vizsgálta.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-12-07

A külföldi szakértők által legjobbnak ítélt magyar borokat lehet megízlelni az eseményen.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-05

A holland gazdák közel 80%-a abbahagyhatja tevékenységét.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-19

A Great Taste Awards szakmai zsűrije ismét 3 csillaggal díjazta a Donum Terrae termékét.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-09-06

A 4 évnél idősebb, tévés háztartásban élők egyharmada fogyaszt tévés tartalmakat az interneten.

#9
Élelmiszer Online
2018-05-02

Érmek és érdemek Villányból.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-04-26

Kiderült, mely üzletek lettek a legjobbak 2018-ban! 

 

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.