hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 19
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2019-02-05

Az átmenő készletek az előző évekhez hasonlóan nagyon alacsonyak.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2019-01-02

Harminchárom kukorica hibrid vett részt a GOSZ-VSZT-NAK fajtakísérletében.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-07

A jubileum alkalmából rendezett találkozón több előadó elismerő szavakkal illette a szervezet teljesítményét.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-08-01

Közzé tette tonnánkénti tájékoztató árait a Vetőmag Szövetség Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-25

A szervezet újabb öt évre szavazott bizalmat a szakembernek.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-03

A Vetőmag Szövetség nettó 92 ezer forint tonnánkénti tájékoztató árat tett közzé.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-23

Az ágazatot fenyegető globális rizikóforrásoknak kiemelt figyelmet szentelnek a konferencián.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-30

Vinum Praemium Alapítvány Kuratóriuma kibővített jelöltállító ülést tartott.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-06

A szántóföldi zöldségek jobban átvészelték a dermesztő időszakot.

#10
Élelmiszer Online >> borfesztivál
2016-04-30

A Borászok Barátja különdíj szintén gazdára talált.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.