hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 11
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

Az információáramlást és a tudásátadást szolgálja.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-10-17

A NAK jóvoltából most az oltós alvasztású tejtermékek gyártásába nyerhettek betekintést az érdeklődők.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-25

Rendkívül nagy az érdeklődés a kamara ismeretterjesztő szakmai programsorozata iránt.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-09-21

Folytatódik a NAK Élelmiszeripari Igazgatóságának „Tanuljunk együtt!” programsorozata.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-04

A résztvevők ezúttal a savas alvasztású termékek gyártásába nyerhettek mélyebb betekintést.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-05-29

A kamara megtartotta „Zöldség-gyümölcs feldolgozás” című kétnapos szakmai felvilágosító rendezvényét.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-03-13

A NAK „Tanuljunk együtt!” nevű programsorozatának tematikája ugyanaz, mint tavaly.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-04

A résztvevők a gyakorlati napokon szakemberektől szerezhetnek ismereteket a gyártás folyamatáról.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-10-06

A vállalat a Szolidaritás Napján ünnepélyes keretek között adta át az adományokat.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2013-11-25

„Tisztelettel kell adóznunk mindazoknak, akik az őshonos állatfajták megtartásáért korábban is mindent megtettek, s akiknek köszönhetően ma van még egyáltalán miről beszélnünk.”

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.