hirdetés
2018. június. 24., vasárnap - Iván.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 166
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-21

A Tej Terméktanács azt reméli, hogy az intézkedés nyomán az áfacsalók eltűnnek a piacról.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-06-14

Az áruház parkolója lesz a „Tej útja” elnevezésű roadshow utolsó állomása.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Olyan célokat nevesítettek, mint: ügyféljogok erősítése, hatékony támogatás-kifizetés, tejágazat-felzárkóztatás.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-06-01

Több mint egy évtizede, a világ közel 160 országában ünneplik a Tej Világnapját június 1-jén.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-04-16

Spanyolországban 3, de Hollandiában is csak 6 százalékos áfa sújtja a zöldség- és gyümölcstermesztőket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-04-06

Itthon az európai árcsökkenés ellenére kedvező az ágazat helyzete.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-02-22

A piacon kilencven százalékban hazai előállítású tej van forgalomban.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-02-02

2020 végéig kell fizetnie a tejágazat szereplőinek a Közösségi Marketingalapba.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-30

A cég megújította együttműködési megállapodását a szervezettel.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-23

Az import termékek súlyos károkat okoz a hazai tejiparnak.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.