hirdetés
2018. október. 21., vasárnap - Orsolya.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 4
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-29

2017-ben is megrendezik a hagyományos terméket előállító közösségek ünnepét.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2012-10-16

A FAO, a a Vidékfejlesztési Minisztérium, valamint a Magyar Élelmiszerbank Egyesület képviselője tartott sajtótájékoztatót Budapesten a 32. Élelmezési Világnap alkalmából.

#3
Élelmiszer XX. évf. 1-2. szám
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2012-05-08

Egyre egészségtudatosabbak leszünk, közösségben gondolkodunk, boldogságra vágyunk. Ezeken kívül melyek azok az értékek, amelyek a jövőben egyre inkább megizmosodnak, s hogyan reagálhat rá a piac? 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2011-02-23

A mostani 20 százalékos élelmiszer-többletet akár 50 százalékosra is növelhetnénk Kardeván Endre államtitkár szerint. Majd a kkv-k megoldják - ezt is -.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.