hirdetés
2017. szeptember. 24., vasárnap - Gellért, Mercédesz.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 47
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A online rendelés hibája miatt 3000 Ft-os kuponnal támogatta kiszolgálatlan vásárlóit a Tesco.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A cég konstruktívnak találja a tárgyalásokat.

#3
Élelmiszer Online
2017-07-21

A Tesco adatait jogtalanul felhasználva ismeretlen csalók ajándékutalványt ígérnek egy kérdőív kitöltése és annak megosztása után.

#4
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-07

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a nemzeti agrárgazdasági kamara a Tesco-val szemben

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Kötelezettségvállalással ért véget a procedúra.

#7
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-04-01

A KASZ sajnálja, hogy bizonyos megalapozatlan béremelési hírek nyugtalanságot okoztak a dolgozók körében.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-06-02

Ötven alatt van az érintettek száma,

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2015-03-02

Egy brit befektető információira támaszkodik a napilap.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.