hirdetés
2017. november. 19., vasárnap - Erzsébet.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 49
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-04

A munkaerőpiac helyzetének megfelelően kell kialakítaniuk a munkáltatóknak a bérstratégiájukat.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-25

A tárgyalások az eredeti megállapodás szerint október 2-án, hétfőn folytatódnak.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-11

A online rendelés hibája miatt 3000 Ft-os kuponnal támogatta kiszolgálatlan vásárlóit a Tesco.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-31

A cég konstruktívnak találja a tárgyalásokat.

#5
Élelmiszer Online
2017-07-21

A Tesco adatait jogtalanul felhasználva ismeretlen csalók ajándékutalványt ígérnek egy kérdőív kitöltése és annak megosztása után.

#6
Élelmiszer Online
2017-07-07

A Tesco nem változtat: maradnak a kifogásolt 99 forintos  dinnyeakció mellett.

#7
Élelmiszer Online
2017-07-07

Hatósági és etikai eljárást kezdeményez a nemzeti agrárgazdasági kamara a Tesco-val szemben

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-06-06

Kötelezettségvállalással ért véget a procedúra.

#9
Élelmiszer Online
2017-05-02

Az Élelmiszer FMCG TOP 2017 című,"születésnapi" konferenciának Zamárdi adott helyet.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem >> Tesco
2016-04-01

A KASZ sajnálja, hogy bizonyos megalapozatlan béremelési hírek nyugtalanságot okoztak a dolgozók körében.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.