hirdetés
2017. június. 23., péntek - Zoltán.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 81
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-25

Világszerte „ipari Oscar-díjként” ismert a rangos elismerés.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-05-19

A cég az akcióval egyben a környezetvédelem fontosságára is felhívja a figyelmet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-11-29

Kinga Sieradzon személyében új vezérigazgatót nevezett ki a Tetra Pak a Poland & Danube vállalatcsoport élére. 

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-09-27

Az emberek 40%-a naponta fogyaszt ilyen italokat.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-08

A Tetra Pak és az áruházlánc együtt hívják fel a figyelmet a felelős erdőgazdálkodás védjegyére.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-06-02

A hűtést nem igénylő tejekhez készült fejlesztéséért a Tetra Pak vehette át az elismerést.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-05-25

1 millió forint értékű kéztörlőt és orvosi papírlepedőt kapott a Tűzoltó Utcai Gyermekklinika.

#8
Élelmiszer Online >> 20 évesek vagyunk
2016-04-11

A magyarországi leányvállalatok is növelték árbevételüket.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-24

A cég szerbiai üzeme termelési hatékonysága fejlesztésével vált érdemessé a JPIM elismerésére.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-11-23

A vállalat idén is teljesíteni tudta magyarországi környezetvédelmi célkitűzéseit.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.