hirdetés
2017. szeptember. 25., hétfő - Eufrozina, Kende.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 27
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#2
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#3
Élelmiszer Online
2017-08-28

A Tojásszövetség egyetértéssel csatlakozik az országos főállatorvos felhívásához.

#4
Élelmiszer Online
2017-08-25

A Tojásszövetség elhatárolódik: szerintük a magyar étkezésitojás-termelés továbbra is biztonságos.

#5
Élelmiszer Online
2017-03-29

A madárinfluenzát követően immár teljesen regenerálódott a tojóállomány.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Nemcsak a madárinfluenza az áremelkedés motorja.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-09

Idei reklámspotjaiban immár testvérével az oldalán követi el propagandacélú magánlaksértéseit a színész.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-01

Az EKÁER jó eszköz az illegális szállítmányokkal szemben, viszont nem elég.      

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-09-29

Így talán feltornázható az évi 215 darabos fejenkénti fogyasztás.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2015-06-29

A tojótyúkokra bevezetett állatjóléti előírásokat az unión kívüli országokkal is betartatná a szervezet.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.