hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 30
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-01-15

A termelőknek sikerült a madárinfluenza miatt kiesett termelést pótolni.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-28

A Tojásszövetség egyetértéssel csatlakozik az országos főállatorvos felhívásához.

#7
Élelmiszer Online
2017-08-25

A Tojásszövetség elhatárolódik: szerintük a magyar étkezésitojás-termelés továbbra is biztonságos.

#8
Élelmiszer Online
2017-03-29

A madárinfluenzát követően immár teljesen regenerálódott a tojóállomány.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Nemcsak a madárinfluenza az áremelkedés motorja.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-09

Idei reklámspotjaiban immár testvérével az oldalán követi el propagandacélú magánlaksértéseit a színész.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.