hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 29
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-16

A tojást dicsőítő és egyben rehabilitáló közleményt adott ki a Tojás Világnapján a Baromfi Termék Tanács.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-13

Fontos lenne 50 százalékról 75 százalékra emelni az önellátottsági szintet.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-15

A cégek így kívánják bebizonyítani, hogy náluk nem fipronilosak a termékek.

#4
Élelmiszer Online
2017-09-01

A Koronás Tojás védjegyet  használó tojástermelő vállalkozások  is önkéntes fipronil-vizsgálatokat kérnek.

#5
Élelmiszer Online
2017-08-28

A Tojásszövetség egyetértéssel csatlakozik az országos főállatorvos felhívásához.

#6
Élelmiszer Online
2017-08-25

A Tojásszövetség elhatárolódik: szerintük a magyar étkezésitojás-termelés továbbra is biztonságos.

#7
Élelmiszer Online
2017-03-29

A madárinfluenzát követően immár teljesen regenerálódott a tojóállomány.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-02-01

Nemcsak a madárinfluenza az áremelkedés motorja.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-09

Idei reklámspotjaiban immár testvérével az oldalán követi el propagandacélú magánlaksértéseit a színész.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2016-03-01

Az EKÁER jó eszköz az illegális szállítmányokkal szemben, viszont nem elég.      

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.