hirdetés
2017. december. 16., szombat - Etelka, Aletta.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 559
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-15

A leszüretelt aszúszemek mennyisége átlagosnak tekinthető.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-13

Ilyet sem csináltak eddig kerek e világon.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A WineConcept brand az ország 5 borrégiójából 18 különböző típusú palackozott bort kínál a vásárlóknak.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-12-07

A hagyományokkal ellentétben a Magyar Bor Akadémia tagjai 2017-ben hat termelő közül választhatták ki a győztest.

#5
Élelmiszer Online
2017-12-05

Adminisztrációs hiba miatt a Nébih azonnali hatállyal kivonta a forgalomból a Sauska Pincészet 30-féle borát.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-21

A világ borszaksajtójának egyik vezető magazinja legalább is erre a következtetésre jutott.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-16

Piackutatást végzett a hazai borfogyasztási trendekről a HNT.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

Az új pincészetben idén eddig 7,7 millió kiló szőlőt dolgoztak fel.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-11-15

A borvidékek közül az egri és a tokaji a legkedveltebb úti cél, Badacsony és Villány a második.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-11-08

Egyedülálló értékmegőrzési projektet indított a kormány.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.