hirdetés
2017. október. 20., péntek - Vendel.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 546
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2017-10-10

21 millió kilogramm szőlőt dolgoztak fel, 30 százalékkal meghaladva a tavalyi mennyiséget.

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-10-10

Az Auchan áruházlánc három hetes őszi borvásárának megnyitóján beszédet mondott az agrárminiszter is. /Frissített/

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-25

Az árak kialakításánál fontos tényező volt a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának ajánlása.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-09-20

Az árak kialakításakor a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának ajánlását is figyelembe veszi.

#5
Élelmiszer Online
2017-09-19

Az állami mankó kell a Grand Tokajnak, hogy időben kifizethesse a szőlőtermelőket.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> gazdaság
2017-09-19

A tavalyi 2,8 millió hektoliterhez hasonló mennyiségű, de kiemelkedő minőségű hazai bortermés várható az idén.

#7
Élelmiszer Online
2017-09-15

Idén is a minőségen van a hangsúly a legnagyobb felvásárlónál Tokaj-Hegyalján.

#8
Élelmiszer Online
2017-09-08

114 borászat mutatkozik be, Tokaj-Hegyaljától Villányig az összes hazai borvidék képviselteti magát.

#9
Élelmiszer Online
2017-08-31

Idén a Tokaji borvidéken mintegy 300 ezer mázsa szőlőre számítanak, ami átlagos mennyiségnek tekinthető.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2017-08-29

Az italban 27 település szőlőinek ízvilága elegyedik egymással.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.