hirdetés
2018. december. 17., hétfő - Lázár, Olimpia.
hirdetés
hirdetés
Keresés
Rendezés:
Találatok száma: 257
#1
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-22

Négyszer gyorsabban bővül az online kiskereskedelem a hagyományosnál!

#2
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-20

A L'Oréal által elindított SPICE a kozmetikai ipar szereplőinek igyekszik segítséget nyújtani.

#3
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-15

A Falatozz.hu ételrendelő portál több száz étterem bevonásával készített elemzést a gyerekétel-kínálatról.

#4
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-12

Exkluzív interjú Csoknyainé Horváth Gertruddal és Görgey Andrással, a dm ügyvezetőivel.

#5
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-11-09

Egyre több prémiumterméket vásárolnak a fogyasztók - 30-40 százalékkal növekedhet a kosárérték.

#6
Élelmiszer Online >> rovataink >> aktuális
2018-11-09

A magyar csúcsborok mellett az öt Premier Cru Château is bemutatkozik a Bordói Novemberen.

#7
Élelmiszer Online >> rovataink >> kereskedelem
2018-11-08

A kiskereskedelemben nem száraz a november: most meglódul, decemberben pedig tetőzik az égetett szeszek forgalma.

#8
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-19

Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.

#9
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-10-03

Hiánypótló konferencia vette ma kezdetét az Élelmiszer magazin szervezésében.

#10
Élelmiszer Online >> rovataink >> FMCG szakmai hírek
2018-09-24

A kis márkákkal és a személyre szabottsággal is foglalkozott a szingapúri FMCG konferencia.

hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ha belegondolok, hogy mikor kezdték el Magyarországon is árulni az instant kávét, vagy az első ehető üveges majonézt, akkor úgy tűnik, igencsak le vagyunk maradva. De ha a másik oldalról nézem, akkor ennyivel tovább tudtunk piacra járni, és valódi élelmiszereket vásárolni. A reklámok minden esetre zseniálisak egytől-egyig!

Valóban az élménymarketing lenne a jövő kulcsa? És ha igen, minden márkának és célcsoportnak való? Kissé tripes elmélkedés Sas István előadása kapcsán.

Már a HVG Extra Pszichológia magazinjának kritikájakor megírtuk, hogy itthon is egyre menőbb a pszichológia, nos, a fent említett mestermű, a Mindennapi Pszichológia és a mellettük csak bulvárlapnak nevezhető Nők Lapja Psziché után a Kreatív is betör a piacra, amely ősszel Üzlet és Pszichológia címmel indít újságot.